מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דר' טמיר אפשטיין
דר' טמיר אפשטיין
פסיכיאטר, מנהל מרפאת פוקוס. המרפאה להפרעות קשב במבוגרים, המרכז הרפואי ע\\\"ש שיבא, תל השומר.
ד
ד"ר נעמי וורמברנד
שמי נעמי. מזה תריסר שנים אני עוסקת בסיוע לנוער ומבוגרים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כדי להכשיר את עצמי למשימה זו,  למדתי חינוך ופסיכולוגיה בתואר ראשון, ויעוץ חינוכי וחינוך מיוחד בתאר שני ושלישי. כמו כן, אני מאבחנת דידקטית, מאמנת אישית להפרעות קשב, מנחת קבוצות. במשך שנים הייתי מרצה בחינוך מיוחד ופסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, מכללת בית ברל ומכללת סמינר הקיבוצים. מעבר להיבט האקדמי, אני עוסקת ביזום והקמה של מסגרות מגוונות שפועלות לטובת האוכלוסיה של בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כך הקמתי, לפני כ- 12 שנה, את מרכז מהו"ת (מרכז התעצמות ותובנה)  במכללת סמינר הקיבוצים עבור הסטודנטים עם הלקויות. מאז הוקמו 26 מרכזי מהו"ת ברחבי הארץ עבור תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב במערכת החינוך העל יסודי. המרכזים מנוהלים כרשת ושייכים מבחינה מקצועית למרכז "דרך מהות" של מכללת סמינר הקיבוצים, שאותו אני מנהלת. לפני כשנה הוקם מרכז מהו"ת בכלא מעשיהו עבור אסירים עם לקויות למידה והפרעות קשב. אנו מטפלים גם במובטלים כרוניים  על רקע לקותם, כדי להחזירם לעולם התעסוקה, בשיתוף עם עמותת בעצמי. בנוסף, אנו מנהלים מערך השתלמויות מסועף בחדרי מורים ובקרב מטפלים והורים.   
יפעת אלנקרי
יפעת אלנקרי
נעים מאוד, שמי יפעת אלנקרי דיאטנית קלינית בעלת תואר בתזונה B.SC מטעם אוניברסיטת אריאל ובעלת תואר B.A במדעי ההתנהגות. נשואה ואמא לארבעה. עובדת נכון להיום כדיאטנית כללית וילדים בקופ"ח לאומית, מקבלת בקליניקה פרטית בגינות שומרון אכילה רגשית והפרעות אכילה על כל גווניהן. בנוסף מתרגלת באוניברסיטת אריאל בחוג למדעי התזונה ודיאטנית בפרוייקט אורח חיים בריא מטעם משרד החינוך.

מבחן מוקסו

28/11/24 15:54
0 תגובות

אשמח להתייעץ מקצועית,

עברתי היום מבחן מוקסו והיות שהסיבה שבצעתי אותו היא כי רציתי שאוכל לקחת כדורים ופחות בשביל לוודא אם יש לי הפרעת קשב,

כי ישנם הרבה סכויים שחוסר הקשב שלי נובע מסיבות רגשיות,

אז את החלק הראשון עשיתי בלי להתאמץ מדי (ואולי באופן לא ממש מודע אפילו "ניסיתי" לא להצליח מדי)

ובחלק השני יותר הייתי "על זה", מבחינת הרצון לאצליח,

הפענוח היה הנמכה בקצב עיבוד מידע (ללא הריטלין),

העניין שפתאום כן חשוב לי חקר האמת ואשמח לדעת  לאור הנתונים שהצגתי, איך להתייחס לזה?

 

 

אוסיף שתמיד ראיתי עצמי אדם שחשיבה מהירה היא אחת החוזקות שלו וכן השגי הלמודיים בשנות בית ספר היו מאד גבוהים,

מה שכן הסחות דעת מפריעות לי וכן אולי קשה לי לשמור נתונים בראש (לדוגמא בחשיבה על בעיה לוגית שדורשת זאת)

וכן יש לי קשיי התארגנות ותחושת מוצפות מעומס דברים (אולי כי אני לוקח את זה בצורה רגשית).

 

מקווה שלא הגזמתי באורך השאלה,

תודה רבה מראש!

 

 


תגובות