מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקיצורי קיבה (ניתוחים בריאטריים)חדש בעולם הפורומים לאחר ניתוח

חדש בעולם הפורומים לאחר ניתוח

21/09/24 14:55
7 תגובות

היי שבת שלום

שמי פנחס ואני עברתי ניתוח מיני מעקף

הניתוח עבר ברוך השם בסדר וגם ההחלמה

ההתמודדות שלי היא עם הסביבה, אירועים לי היה קשה בקיץ.. אבל רואה הזדמנות להילחם באני הישן שלי שעדיין איתי. אשמח לטיפים והמלצות איך להתמודד. דברו חופשי לוקח הכול ברוח טובה ללמוד. תודה לאיציק שהמליץ לי בחום על הקבוצה.


תגובות

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
21/09/24 15:00

ברוך הבא פנחס למשפחה. שיהיה המון בהצלחה בדרך החדשה. אנחנו כאן עבורך. לגביי התנהלות אתה תלמד מה טוב עבורך ומה עושה לך טוב. זה נטו ניסוי וטעיה. חשוב כן להתמיד ואולי לעשות להתחלה יומן אכילה, תזכורות או כל מה שאתה יכול שיעור לך. תעשה תזכורות גם במיילים לי זה עזר בהתחלה.

לינוי-כץ
21/09/24 15:04

לי עזר תכנון מראש גם שהייתי בטיול בחו"ל. השאלה, כמה זמן אתה אחריי ניתוח? זה מאוד חשוב. בנוסף, המחשבותתמיד יהיו אבל לאט לאט אתה תתרגל לחיים אחרים. אני עשיתי רשימה ותכננתי מראש מה אני רוצה לאכול. במפגש חברתי, אני מביאה לי את האוכל שלי וכולם כבר התרגלו ואפילו נהנים איתי יחד בכיף. הכול עניין של למידה וחזרה על הדברים. גם אם נפלת ואכלת משהו שלדעתך מזיק אסור סתם וכו לא להתבאס, מחר יום חדש. לומדים והכול טוב. בהצלחה

לינוי-כץ
21/09/24 15:13

היי היי ונעים מאוד

קופסאות עד היום אני משץמשת בהם

תרמוס לשתייה חמה שמחזיק הרבה זמן 

אני שותה פושר מבחירה

תזכורות יש לי לספורט ולמים וזה עוזר ומזכיר ונותן לי פוש לקום. הרכבתי פלייליסט ואני פשוט עפה לרחוב לטייל. הכי חשוב לדעתי, תאמין בדרך שלך. אל תתייחס לאחרים לאותם צדיקים.. שיגידו לך עצות גוגל. גם אם באותה פעם פחות יילך ניסית ותשמור את זה להמשך. אף אחד לא מרגיש מה אנחנו עוברים ולכן, אני מברכת עלהמקום הזה. תקיף את עצמך בחברים אמיתיים. 

פיני-הגדול
21/09/24 15:14

תודה רבה וואי איזה אלופים

עף-על-החיים
21/09/24 15:18

שיהיה בהצלחה חדש גם

איציק35
21/09/24 15:28

בכיף חבר יקר הקבוצה ורז עזרו לי המון ואני שומר להם חסד נעורים מה שנקרא. תמיד מקפיד לקרוא ולהתעדכן

שי-לי2
21/09/24 15:36

היי נסה הליכות אומה שאתה אוהב