מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אני שוב בוכה

26/07/24 6:26
4 תגובות

עם כל משאני עושה כדי להוציא מקסימום תועלת מהחיים שניתנו לי (עם כל המגרעות) ולהתאמץ כמה שניתן לא להזיק לאחרים, אני ממשיכה להפגע. קמתי לפני בעלי ודאגתי מהר שניתן לעזוב את החדר ולהמנע להפריע לו ובלי שום בוקר טוב הוא יוצע מהחדר עם ביקורת אלי - למה צריך מזגן בשעה כזו? עצוב לי וקודם גם כעסתי. למה אין לי זכות לנהל את חיי איך שאני רוצה?


תגובות

פיניקס57
26/07/24 7:22

הייתה לי תוכנית להיום. ללכת לצבוע על קרמיקה ב10. מוקדם לבטל ואולי בהמשך ארגיש מספיק טוב בשביל לצאת. אני אחרי תרופות ובדיקת סוכר שמן הסתם הייתה גבוה. הכנתי לי דייסה ומנסה להתרכז בסידרה בטלוויזיה. אני יודעת שכבר מיום רביעי הייתי עייפה. בכל זאת יצאתי אתמול לבריכה וגם למפגש אצל בן הגדול, גם עשיתי תכנית להיום אבל העומס/רגשות אשם על מה שאיני מסוגלת לעשות סדר שזה המינימום אם אצליח לבשל - יושבת על אותו מתכון מעל לחודש. אני יודעת שיש כאלה שמספיקים פחות ממני אבל נכון לעכשיו זה לא מנחם. 

שרון-מתנדבת-ער-ן
26/07/24 14:22

מקווה שהיום השתפר לך פיניקס.

ואם זה מעודד אותך גם אני חושבת שצריך מזגן (בערך בכל שעה ביום ובלילה). 

אני אוהבת שאת מתכננת תוכניות עשירות ומלאות. גם אם תעשי רק חלק מהן כבר עשית ויצרת ונפגשת ולא היית רק לבד עם כל הקושי.

שיהיה סופשבוע רגוע - בבית בלב ובנפש

🧡

פיניקס57
26/07/24 16:48

אני מסתדרת ללא מזגן בחדר שינה אבל מעדיפה מזגן. הקושי שלי הוא לא רק זה שלי ולבעלי יש דעות שונות זה שהוא מכתיב את מחשבותיו עלי. בגדול אני נכנעת כדי להפחית עימותים אבל לא תמיד. בכעס אני עושה דברים שהם מחריפים את מצבים לדוגמה פנייה למצור שמעלה לי סוכר. פחמימות הם "my drug of choice" ברור לי שיש התמכרויות יותר מזיקה אבל זה לא בעיניין. כואב לי שלביקורת של בעלי - עליו בגדול אין לי שליטה - יש כוח לדחוף אותי לפגיע. עצמית. נכון לעכשיו ברחתי לחדר עקב גישה לא מכובדת של הבן האמצעי ובן זוגו. נתנו לנו חצי שעה התרעה לפני שנחתו עלינו אב זה לאו דווקא מספיק. עד ״פרק״ הבא בסידרה של ״פיניקס״  שבת שלום. 

פיניקס57
26/07/24 21:55

אני שוב בחדר. הפעם נפגעתי מבעלי. אני יודעת שאני נפגעת בקלות. לאחרת אולי לא היה מזיז הדברים שנאמרו לי אבל אני כן נפגעת. תודה