מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהשאלה לגבי עצות

שאלה לגבי עצות

30/05/21 0:04
7 תגובות

חברתי פרנואידית ואומרת שכל הזמן מסתכלים עליה ובלילה קוראים לה זונה דרך החלון. האם כדאי שאציע לה לא להסתכל באנשים כדי שלא תראה אם מסתכלים עליה, ולסגור את החלון בלילה כדי שלא תשמע אם מקללים אותה? אני גם אומר לה שאין סיבה שיקראו לה זונה כי היא אישה מכובדת ונחמדה. לפעמים היא חושבת על התאבדות אבל היא אומרת שזה לא רציני ושלא תעשה את זה וגם אחרים חושבים שהיא לא מתכוונת ברצינות. אני אומר לה שהיא אדם נהדר ויש לה משפחה נהדרת וחיים נהדרים ואני אוהב אותה ויהיה עצוב מאד אם תתאבד. בעבר חשבה שהעו"ס ואם הבית גונבות לה בגדים, והצעתי שתגיד לעו"ס לברר עם אם הבית למה היא מאבדת בגדים במכבסה.


תגובות

atz
30/05/21 2:11

עגנון יקר זה נראה שהיא צריכה איבחון מקצועי שידע איך לעזור לה. שיהיה בהצלחה

עגנון
30/05/21 2:11

תודה, היא סובלת מפרנויה כבר שנים ועברה הרבה טיפולים מקצועיים בחייה.

atz
30/05/21 2:42

זה נראה שהיא בידיים טובות מה אוכל להוסיף רק לאחל שתהיה בריאה לה ולסובבים אותה !!!

עגנון
30/05/21 14:17

תודה וגם לאימא שלה שכבר זקנה וחולה בכאבי גב ובקשיי הליכה, שכולם ירגישו טוב.

atz
30/05/21 14:21

אתה מרגיש לי נשמה מיוחדת שעושה הרבה בשביל הקרובים אליך בשקט בלי אני ואני. תראה רק ימים יפים אח יקר !!!

עגנון
30/05/21 18:02

תודה רבה, חשוב לעזור אבל ברור שגם האני חשוב וצריך לדאוג קודם כל לעצמנו. אגב אימא של חברתי היא אישה מאוד טובה. היא מזמינה אותי לארוחות בביתם בימי הולדת החברה ומשלמת על המונית הלוך וחזור, מזמינה אותי למסעדות ביחד עם החברה, וקונה לי ספרים ומתנות.

עגנון
אתמול ב: 18:49

לצערנו, הורי חברתי מתו עליה בשנים האחרונות. עכשיו אחיה דואגים לה, ואני מנסה לעזור לה.