מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ודים בלובשטיין
סגן מנהל המחלקה לשיקום שדרה ומנהל היחידה לאורודינמיקה ושיקום שליטה בשתן, בית החולים לוינשטיין מומחה ברפואת שיקום ובעל ניסיון רב בטיפול ושיקום נפגעי שדרה. חבר סגל בחוג לרפואת שיקום. ד"ר בלובשטיין סיים את לימודי הרפואה ברוסיה והתמחה שם ברפואה פדיאטרית. בשנת 93' עלה לארץ, סיים התמחות ברפואה שיקומית ומאז עובד בבית החולים לוינשטיין כרופא בכיר במחלקה לנפגעי שדרה. 
תמר פולאק
תמר פולאק
סגנית אחות אחראית במחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בסוציולוגיה רפואית. בעלת ידע ומומחיות בתחום הטיפול והשיקום בנפגעי חוט שדרה.
פרופ' עמירם כ
פרופ' עמירם כ"ץ
פרופסור כ"ץ ניהל את המחלקה לשיקום שדרה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עד 30.6.2022. מאז, עוסק בייעוץ, הוראה ומחקר במחלקה וגם בייעוץ פרטי. פרופסור כ"ץ ניהל את בית החולים לוינשטיין משנת 2011 עד יולי 2019. עוד קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית החולים לוינשטיין החל משנת 1983. את תפקידו כמנהל המחלקה לשיקום שדרה, הוא מילא משנת 1994. פרופסור כ"ץ הוא מומחה ברפואה פיסיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף כדוקטור לפילוסופיה (בחוג לפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב). פרופ' כ"ץ השתלם בטיפול בפגיעות חוט שדרה ב- Stoke-Mandeville באנגליה והיה חבר בוועדה המדעית של החברה הבינלאומית לחוט שדרה ISCoS. יחד עם כל צוות המחלקה לשיקום שדרה בלוינשטיין פיתח סולם הערכה תפקודית לנפגעי חוט שדרה שמכתיב כיום יעדי טיפול שיקומי בנפגעי חוט שדרה במדינות רבות בכל העולם. פרטים נוספים ב- www.catzamiramprof.com
סיון אבנרי
סיון אבנרי
פיזיותרפיסט,מדריך קליני ובעל תארים ראשון ושני בפיזיותרפיה. (אוניברסיטת תל אביב)עובד בבית החולים לוינשטיין מאז 2001.אחראי על שירותי הפיזותרפיה במחלקה לשקום שדרה.
הדס טרייסמן
הדס טרייסמן
מרפאה בעיסוק אחראית, המחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר שני וותק של 14 שנה. התמחתה בתחום שיקום שדרה ובנושא זה כתבה גם את התזה
שרון רצהבי
שרון רצהבי
שרון רצהבי, פסיכולוגית רפואית מומחית. תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, בית ספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עבדה כפסיכולוגית בבית החולים רמב"ם ובבית החולים כרמל בחיפה עם אנשים המתמודדים עם מגוון מחלות ופציעות. כיום פסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום שדרה בבית לוינשטיין.

מובילי קהילה

שמואל-עדיני
שמואל-עדיני
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
כמוניחוט שדרההממלצות למנתח עמוד שדרה צווארי

הממלצות למנתח עמוד שדרה צווארי

20/06/14 12:47
67 תגובות

שלום לכולם,
לאימי בעיות בעמוד השדרה הצווארי (היא אחרי ניתוח כושל אחד) ומחפשת מנתח עמוד שדרה מומלץ.
אימי סובלת ממצב של כמעט שיתוק בצד שמאל בעקבות לחץ על עמוד השדרה.

אם יש למשהו שמות (מומלצים וגם כאלו שכדאי להתרחק מהם) אודה מאוד!


תגובות

mr-dish
21/06/14 12:40

ה-מומחה בארץ ואפשר להגדירו גם כאחד המובילים בכל העולם, הוא ד"ר נחשון קנולר. לפשו את השם בגוגל, כך תגיעו לדרכים למרפאותיו.

חדשה-בתחום
22/06/14 8:33

בוקר טוב, אני מחלימה בימים אלה מניתוח להחלפת חוליה מספר 5 בצואר. ערכתי את הניתוח לפני כחודש בתל השומר והיום אני במצב של תפקוד מלא. ניתח אותי ד"ר אלון פרידלנדר, הוא הדבר הבא בתחום, מקצועי קונקרטי ומדהים!! הוא הקולגה של קנולר ההתמחות שלו בעיוותי עמוד שדרה. מגל מקום הוא הדבר הבא בתחום!! וימים יגידו! ממליצה בחום.. (הניתוח נערך ב18/5 השנה!!)

tomera
22/06/14 9:54

תודה על ההמלצות. ל- dr dish:

אני חייב להגיד שלגבי דר קנולר שמעתי דברים לא טובים... :-(

האם עברת אצלו ניתוח?

ל - "חדשה בתחום" - החלמה מהירה :-)

liatHarlev
27/06/17 0:28

מה שמעת על קלונר ?

avim1
19/01/18 15:33

טומירה מה שמעת על קנולר?

קלי.0507843210
19/05/19 18:09

אני עברתי ניתוח אצל קנולר ליפני 13 שנים מאז אני חולה ולא עובדת

קלי.0507843210
19/05/19 18:11

כשפניתי הוא אמר לי הכל בסדר ואני חולה מאז

נעמושי
20/05/19 9:04

ממליצה על ד"ר מרקו רובין, הוא רופא בכיר בבילינסון וגם מקבל באופן פרטי. תמיד יכולה להגיע לקבל חוות דעת שנייה ממומחה. אני ממש בעד רופא מקסים, נעים הליכות וצנוע

mr-dish
23/06/14 0:44

לפני כ-17 שנה הוא הציל את אשתי, תוך גילויי מופת התנהגותית ואתית, כעת אני עומד בפני אותה הצרה ממש ואני בדרכי לבדיקה אצלו כדי שיחליט ויקבע את המשך דרכי ...עד כדי כך הוא גרוע...

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
23/06/14 13:50

שלום תומרה

כפי שניתן לראות כאן ובעוד "פוסטים" רבים אחרים, רופא אחד טוב בעיני האחד וגרוע בעיני האחר. ניתקלתי בתופעה הזו פעמים רבות במהלך שנות "נסיוני" אם אפשר או נכון להתבטא כך. יחד עם זאת אני מציע להכנס לאתר "דוקטור" ושם אפשר למצוא כמעט על כל רופא טוב טוב יותר מחוות דעת אחת ולהסיק מסקנות וכיוון בהתאם לחוות דעת הרוב.

לי זה עזר מאד בעבר והצלחתי כך להגיע לרופאים טובים שעשו לי רק טוב.

בהצלחה שמואליק

יעקב-בוקעי
14/05/18 13:57

לגבי ניתוח עמוד שדרה רקאת דר לידר ולא בבית חולים אלא באסותא ככה לגבי כל הרופאיםבבת החולים הם לא מנתחים אלא המתמחים בלבד ניסיון אשי ונפלתי בו קשה יעקב

tomera
23/06/14 13:59

היי שמואל,

תודה על תגובתך.

ברור שכשתשאל שני אנשים לגבי רופא מסויים תקבל 3 תשובות שונות :-)

בדרך כלל זה מבחן התוצאה....

מה זה אתר דוקטור? זה? http://www.doctors.co.il/

אם לא, אשמח אם תשים לינק לאתר המדובר.

שוב תודה :-)

תומר

 

שלום TOMERA במקרים רבים, נזק שקיים לחוט השדרה אינו משתפר בעקבות ניתוח בעמוד השדרה. לכל מי שתפני, אנא תאמי ציפיות לגבי התפקוד לאחר הניתוח והאם נראה שניתוח ייתן מענה לחולשה הקיימת. בהצלחה

אני עברתי קיבוע עמוד שדרה מותני אצל ראובן גפשטיין. אמנם עברו הרבה שנים מאז אבל אני יודע שהוא עדיין מנתח. מנסיוני האישי אני יכול להמליץ עליו בחום.

tomera
24/06/14 8:46

דר רינגלר, אני מודע לזה שנזק קיים לעמוד השדרה הוא בלתי הפיך. אני מנסה למנוע הדרדרות נוספת (שלצערי קיימת), לאחר שבניתוח הראשון שחררו רק חלק מהלחץ שהיה על עמוד השדרה. (MRI לאחר הניתוח הראה שתי נקודות לחץ שנותרו)

 

נעמושי
20/05/19 9:06

פשוט מאוד, לך לחוות דעת מומחה שנייה. אתה צריך להיות בטוח בכל צעד שתבחר אני ממליצה על ד"ר מרקו רובין, ניורוכירורג בכיר בבלינסון

מילקי
28/06/14 16:56

שלום תומר, אני עברתי ניתוח כריתת דיסקים והחלפת גוף חוליה באוקטובר האחרון אצל ד"ר ג'קסון בנוירוכירורגית בבילינסון. אחד הדברים הראשונים שהוא אמר לי לפני הניתוח הוא שמטרת הניתוח היא לעצור המשך התדרדרות של המצב וכי בד"כ הניתוחים בצוואר אינם מרפאים מצב קיים! ממליצה עליו בחום! הוזכר כאן ד"ר גיפשטיין אבל לדעתי הוא שייך לתחילת שנות האלפיים... שמעתי וראיתי אנשים שניתח בשנים האחרונות ופשוט זה לא זה... פעם הוא היה האורים והתומים אבל נזקים שהוא עשה בשנים האחרונות... אני מכירה אישית שני אנשים שנאלצו לעבור ניתוחים חוזרים לאחר עבודה שלו.

tomera
02/07/14 15:18

תודה מילקי :-)

 

כרמל-21
09/06/21 19:11

אני שמחה שהניתוח בחולית הצוואר הצליח מילקי. ותודה רבה על ההמלצה על דר גקסון ועל רובין. אני בירושלים וכאן אין אף מ ומחה לעמ השדרה הצווארי. כרמל

BENO1952
02/07/14 16:08

smileyנו tomera,,, מה את אומרת??

tomera
07/07/14 10:06

אנחנו לפני פגישה עם ד"ר גקסון.

נקבע גם פגישת יעוץ בתל השומר.

אעדכן פה בתוצאות.

תודה לכולם

יעקב-בוקעי
23/07/14 21:14

דר צבי לידר בית חולים איכלוב

liatHarlev
27/06/17 0:24

אני אישית מאוד מאוד מאוד לא ממליצה על צבי לידר. היו לי חוויות מאוד לא נעימות איתו :sad:

זהבה-181
10/06/21 19:08

אני אמורה להפגש עם ד"ר צבי לידר ,בניגוד אלייך מטופלים שנותחו על ידו ממליצים רק עליו

נחמן634
03/08/14 0:13

ד׳ר אוחנה ניסים נוירוכירורג בלינסון רופא מקצועי ומאווווד אנושי

udini
23/01/21 10:02

אכן, ד”ר אוחנה יכול להיות אנושי, תלוי היכן פוגשים אותו, בפרטי או בכפר סבא, שם הוא מנהל המחלקה (אחרי שהיה מנהל מחלקה בסורוקה). אני חוויתי אותו גם וגם. לגבי איכותו כמנתח, עברתי אצלו ניתוח, די בסיסי (תיקון החצרות וקיבוע עם שתל טיטניום) שלא תיקן כלום והרס לי את החיים. אחרי שטעה באבחון הבעיה ולהתעלם מ MRI. ד"ר השרוני ופרופ' יצחאייק התגלו כמתנשאים, חסרי התחשבות, אבל החלטתי להפקיר את חיי (כן, להפקיר ולא, משהו אחר, כי עד עכשיו אני רואה, כפי שנאמר כאן, שעל כל רופא יש דיעות לכאן ולשם... ובאופן כללי, לדעתי הרפואה בארץ מצויינת לתיירים, אך, אסון לישראלים. אין בי שמץ של הערכה למרבית הרופאים שפגשתי ופגשתי רבים) ואפקיר את הגב השבור, הרצון, הבעייתי מאד, שלי, בידי השרוני ויצחאייק בבילינסון, למרות שהם מאד לא נחמדים, אבל חוות הדעת טובות בד"כ...

098521_member
04/08/14 1:27

ד''ר גד ולן נוירוכירוגי מלאך

udini
23/01/21 10:13

ידוע כרופא עם יד קלה על הסקלפל. מנתח כל דבר שזז. מכיר קרוב שאחרי שעבר את המשחטה של וולן, משותק רגליים ויד אחת. אצלי, טעה באבחון, ולא התייחס למה שרואים ב MRI...מנתחים רבים משמיצים אותו... וזרקו אותו מסורוקה (ועכשיו חזר לשם), בהם אוחנה שבתוקף היותו מנהל המחלקה בסורוקה בעבר, הוציא אותו מהמחלקה והשאיר אותו רק כאלטרנטיבה חיצונית...

tomera
10/08/14 14:41

שלום לכולם. חייב לכם עדכון לגבי מצבה של אימי. חברים: חובה לקרוא עד הסוף:

אימי אחרי ניתוח בעמוד השדרה הצווארי בעקבות חולשה ביד ורגל שמאל. 

לאחר הניתוח המשיכה ההתדרדרות במצבה. חזרנו אל המנתח (ד"ר רגב - פשוט בנאדם! ) שהפנה אותנו לבדיקת MRI נוספת. לטענתו - הבדיקה מראה שהכל תקין מבחינת עמוד השדרה.

הלכנו לקבל חוות דעת נוספת לגבי ה-MRI אצל ד"ר אשכנזי באסותא. לטענת אשכנזי  נותר לחץ משמעותי על עמוד השדרה שמחייב ניתוח נוסף. בנוסף טען שהניתוח הראשון לא נעשה כמו שצריך.

כמובן שחזרו לד"ר רגב ועימתנו אותו עם אבחנתו של ד"ר אשכנזי. ד"ר רגב עמד על דעתו שהגב תקין. הוא המליץ לנו ללכת לקבל חוות דעת אולם לא מבנאדם שמנתח באופן פרטי(!).

כך הגענו לד"ר גקסון מבלינסון שאכן אישר שאין שום בעיה בעמוד השדרה והניתוח בוצע בהצלחה מלאה. כששאלנו לגבי אבחנת ד"ר אשכנזי אמר לנו בפה מלא שלאשכנזי יש אינטרס לנתח היות והוא מנתח באופן פרטי!!!

ד"ר גקסון הפנה אותנו לנוירולוג שם התגלה שהסיבה לחולשה שלה היא מחלת שרירים נוירולוגית ללא שום קשר לעמוד השדרה!!!!

לסיכום:

יש לכם בעיות בעמוד שדרה?

המומלצים שלי: דר לידר וד"ר רגב.

לא להתקרב: ד"ר אשכנזי - אם היינו מקשיבים לו היינו עוברים ניתוח גב מיותר!!!

דבר נוסף: מומלץ לקבל חוות דעת מנוירולוג מומחה לפני שמחליטים שהבעיה נגרמת מלחץ על עמוד השדרה.

נוירולוג מומלץ: ד"ר הלמן בליסון

נוירולוג לא מומלץ: ד"ר רון דבי

בריאות לכולם!!! :-)

liatHarlev
27/06/17 0:25

למה ד"ר דבי רון לא מומלץ? הרבה המליצו לי עליו .... כבר יצאתי מבולבלת לגמרי

avim1
19/03/18 17:06

טומירה שלום אני אבי סובל מעל שנתיים , יש לחץ על חוט השדרה , נימולים וכאבים יד ימין ורגל שמאל, וגב תחתון , התכווצויות ברבליים קשה לי ללכת , מרגיש חולשה ברגליים וידיים, מרגיש בכפות רגליים מתח ויובש ,אני לפני פגישה עם ד"ר קנולר נחשון , אני בדילמה אם לעשות ניתוח בע"ש צווארי כפי שאמרו לי מומחים , השאלה האם גם אצלי עשו טעות באבחנה, אני ממש באי ודאות ולא יודע מה להחליט, אני חושש מהניתוח והתוצאות , כל המומחים למיניהם מסמכים על תוצאות m ri ותו לא ,

רותי.קרילקר
29/07/18 22:46

דוקטור לידר ניתח אותי. לא לקח אחריות לכישלון הניתוח. אדם מתנשא ולא נעים. לאחר הניתוח. לא להתקרב אליו. וכעת המצב שלי כל כך החמיר. דעליי לבצע ניתוח נוסף.

BENO1952
10/08/14 17:10

smileyyes

פאול
14/08/14 19:18

שלום חברים גם אני הייתי לפני כמה שנים אצל דר' אשכנזי וגם אותי הוא רצה מייד לנתח אפילו מבלי לשמוע אותי ולכן לא חזרתי אליו יותר .

liatHarlev
27/06/17 0:27

ככה זה רפואה פרטית. הם תמיד ידחפו לך את הטיפול שייעשה להם הכי הרבה כסף. כמו שנכנסים למוסך רק שהם גם לא מתחייבים שהכאבים יפסיקו.

פאול
14/08/14 19:20

אבל לגבי ניתוח צווארי הייתי ממליץ על דר' מאירובסקי באסף הרופא או דר' ולן בסורוקה שהם די מקצועיים הע"ש צווארי

BENO1952
14/08/14 19:50

smiley "דר' מאירובסקי באסף הרופא" = פרופ' מירובסקי,,

tomera
16/08/14 10:59

פאול - אתה רושם: "די מקצועיים"...

זה לא מספיק כשמדובר בעמוד השדרה שלך....

shani2812
24/08/14 15:48

ד"ר נחשון קנולר

אירנה-ס
26/01/17 20:47

אני עשיתי ניתוח לפני יום  ניתוח קיבוע צווארי קדמי.. בגלל לחץ דיסק c4-c5 על עצב שמאל של יד..היד כאבה וגם היתה נרדמת ..הרגשה נימול 
הרופא שניתח פרופסור קנולר נחשון
הניתוח היה בבית חולים ציבורי תל השומר במחלקת נירוכרוגיה..פחדתי נורא מהניתוח משנת 2014 אני סבלתי ניסיתי שיאצו ,דיקור סיני וגם כל שנה עשיתי זריקות לכאב אפדורליות בצוואר אבל זה חזר..רציתי את חיי שוב
 אני כבר אחרי הניתוח  מרגישה  טוב -לא כאבה לי היד וכל הסימפטומים עברו הוא רופא בחסד עליון שישמור עליו אלוהים ואחרי הניתוח למחרת הוא ירד למחלקה ושאל לשלומי ממליצה מאוד על הרופא .
ולא תאמינו הכל נעשה דרך הקופה גם שם יש ניסים וללא תשלום.

avim1
03/02/17 5:54

גםם לי יש בעיות בע"ש צווארי ומותני המליצו לי על ניתוח 3 רופאים : גפטלר, דוידוויץ, ורון דבי , אני מתלבט אם בכלל לבצע את הניתוחואצל איזה רופא , אני מבין מדברייך כי נחשון קלונר הוא אחד הטובים אז טוב לדעת זאת.

כרמל-21
28/10/20 11:14

תודה לכולכם על השיתוף. מחפשת יועץ ומנתח לעמוד שדרה צווארי שאין בירושלים. קוראת מה שכתבתם מה עם נחשון רנד?

בחורה.נחמדה
01/07/17 21:45

עברתי ניתוח בגיל 10 בתל השומר ואני נותחתי אצל פרופ יעקב נורובאי 036358770 מאוד מומלץ !!!

viczan
05/01/18 2:03

בבדיקת MRI נמצאו אצלי לחץ ניכר על חוט השדרה היצרויות קשות בין החוליות C3-C4. C4-C5. C5-C6. הייתי אצל דר" שלמה דוידוביץ ששלח שהפנה אותי לדר' ג'קסון, והוא המליץ לי על ניתוח, למרות שבבדיקה נוירולוגית הכל אצלי תקין. אין לי נימולים בידיים ואין חולשה לא בידיים ולא ברגליים. אני רוצה לציין שאני רוכב אופניים ואני לא מרגיש בעיה עם זה. אבל שניהם טענו שזה מסוכן כי נפילה מהאופניים יכולה לגרום לשיתוקי . מת מפחד מניתוח, מה אתם ממליצים . תודה

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
05/01/18 10:02

מר viczan הנכבד. אם הכל בסדר, אינך מוגבל ואינך מרגיש כל נימול ואין כל בעיה, מדוע עשית בדיקת MRI ? אולי בכל זאת יש בעיה כלשהיא שאתה מעלים מעצמך ומהקוראים ? שתף אותנו, אולי נוכל לתת "טיפ". בבריאות שלמה שמואליק

viczan
21/02/18 0:29

אני מעדכן, אתמול חזרתי מבדיקה אצל דר' ניסים אוחנה. המסקנה שלו לאחר בדיקת ה MRI ובדיקה קלינית הגיע למסקנה שהבעיה שלי נקראת נוירלגיה אוקסיפיטלית משנית ל C1-C2 arthosis, לכאב אין קשר להיצרות כי אין כל ביטוי קליני, אין כל הפרעה מוטורית והבקיקה הנוירולוגית תקינה. מפנה אותי למרפאת כאב להמשך טיפול

אירנה-ס
05/01/18 12:36

אני ממליצה על נחשון קנולר..אני שנה אחרי הניתוח מרגישה טוב. גם לי דיסק בצוואר לחץ על עצב יד שמאל עד שיתוק ברוך אשם השתחרר אחרי הניתוח והיד עובדת כרגיל...לפעמים הגב הכואב ...מפעילות יתר

איללן
05/01/18 23:05

אני אחרי ניתוח עמ"ש תןןארי אצלי יש לחץ על הגפיים העליונות

avim1
19/03/18 17:19

ליאת הרכב תאמיני לי שגם אני יצאתי מבולבל ונבוך מכל הדעות

avim1
19/03/18 17:21

ליאת את צודקת כולם רוצים לעשות קופה על גבי הכאב שלנו, כפי שאמרת ממש כמו מוסך

מנותח.צואר
21/03/18 0:37

אני אחרי ניתוח דיסקוטמיה צווארי לפני שבוע. כרגע בבית. עברתי באסותא אצל דר פרידלנדר ... עד עכשיו הכל טוב

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
21/03/18 1:06

לכותב האחרון בשרשרת כאן - אשריך וטוב לך . אני מאחל לך שרק ימשיך ויהיה יותר טוב כל הזמן.

איללן
05/05/18 10:34

מי שגר בצפון מומלץ פרופ זאן סוסטיאל

אלונה47
18/09/19 15:47

אפה הרופא הזה נקבל ..האם היית אצלו? ו מה התחום שלו.תודה

שחר.ועינת
12/05/18 4:16

התבצע לי קיבוע c4-c6 לפני 3 שנים , כרגע אחרי בדיקת mri חוליות אחרות נכנעו ללחץ מהקיבוץ , צריך לבצע ניתוח שוב . האם ניתוח צווארי אנדוסקופי(זעיר) יכול לעזור לי ?

טניה1805
04/02/19 11:42

היי שחר תוכל ללכתוב אם עברת ניתוח נוסף ומה המצב? אני צריכה לעבור ניתוח דקומפרסיה קדמית וקיבוע C3-7

יובל-ב
14/05/18 14:41

שלום לכולם , אני בן 27 שירתי במגלן ויש לי כאבי גב כבר כמה שנים.\ בזמן האחרון אני מרגיש לפעמים נמלולים בידיים(ושהיידים שלי חלשות טיפה) וכשאני רץ ריצות של 5+ ק"מ גם הרגליים נרדמות לי. יש לי בלט דיסק מינימלי בL4-L5 ואתמול הייתי אצל אורתופד והוא עשה לי בדיקה של רפלקסים ברגליים ובידיים וטען שהרפלקסים שלי מוגברים.. ושלח אותי לעשות MRI ע"ש צווארי.. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? איך מטפלים ? לא מזיק להתייעץ בחוכמת ההמונים אשמח לקבל חוות דעת נוספת ממישהו שמבין.

cocuta
07/12/18 6:24

יובל שלום, עצתי לך בראש וראשונה הפסק לאלתר את הריצות. מפליא אותי שהרופאים לא אמרו לך זאת. במקום ריצות ופעולות כושר בלתי מבוקרות על ידי מדריכים (די בורים בנושא בעייות גב) , בחדר כושר, עבור להליכה ממושכת ומתונה, שחיה יומית אם אפשר, ואולי אופניים (גם זה מתון והתאמת האופניים לייצוב הגב) , אבל בשום אופן לא ספינינג. תרגיש טוב ובראש וראשונה הפסק לרוץ!

avim1
15/05/18 7:45

אני כבר לא יודע לאיזה רופא להחליט , יש פה מלא דעות זה מבלבל

נעמושי
20/05/19 9:09

הכי טוב לפגוש 2 רופאים לפחות. המלצה חמה שלי נסה את ד"ר מרקו רובין מקבל ברמת החייל, גם דרך מכבי, גם בבלינסון, גם פרטי...

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
15/05/18 13:45

לאביאם 1 שלום לך. אני מבין אותך מצויין ואתה צודק. התייחסתי כבר בעבר בפרוט יתר ולכן אקצר. קשה עד בלתי ניתן לקבוע שרופא זה או אחר הוא הטוב ביותר. אין שני מקרים זהים אפילו אם הם דומים ולכן מי שהתנתח אצל רופא מסויים והניתוח הצליח מעל ומעבר למצופה יגיד שהוא הרופא הטוב ביותר, ותמצא שאחר יגיד על רופא זה שהוא "אסון" כי הניתוח שלו אצל אותו רופא נכשל. לכן אתה צריך להתמקד, למצוא מקרה אחד או שניים שתאורם דומה לבעיה שלך ואותם לחקור. עודף התיאורים והמקרים באמת ממש ממש מבלבל. מאחל לך הצלחה ובריאות שלמה שמואליק

זהבה-181
09/06/21 17:53

לי יש הצרות של תעלת עמוד השדרה המותני,קיבלתי המון המלצות על ד"ר צבי לידר יש לי פגישה עימו בחודש יולי הקרוב מרוב רופאים מומלצים לא רואים את היער. יש לי תוצאת CTעמוד שדרה מותני האם עלי לבצע לפני הפגישה עם ד"ר צבי לידר בדיקת M.R.I?

שמואל-עדיני
מוביל קהילה
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
09/06/21 18:05

זהבה שלום. שימי לב שהפוסט הזה מתגלגל כבר כמה שנים טובות.......ד"ר צבי לידר הוא רופא מעולה ומהכרות אישית גם איש מקסים. פגישה/בדיקה אתו תסדר לך את המחשבה. בכל הקשור לחוט/עמוד שידרה סריקת MRI מראה את התמונה המלאה מה שלא ניתן לקבל בבדיקות אחרות כמו צילומי רנטגן או CT, כך שאם יש לך אפשרות, אני חושב שזה יכול לקצר את ההתלבטות וההליך כולו. בהצלחה שמואליק

זהבה-181
09/06/21 19:04

תודה שמואליק

זהבה-181
09/06/21 19:02

תודה ,שמואליק

tomera
10/06/21 15:55

צבי לידר מעולה!!!! אצלו את בידיים טובות! אל תחליפי למישהו אחר! בהצלחה :-)

זהבה-181
10/06/21 16:22

תודה רבה