מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מיומנו של היפוכונדר

חשוב לדעת מהן הסיבות האפשריות לכאבי פרקים: חוסר איזון הורמונאלי, תזונה לא נכונה וחסרה, או לחילופין השמנת יתר, תורשה, לחץ רגשי או נפשי, זרימת דם לקוייה, חוסר חמצן תקין בדם.

מאת יהונתן
30/06/11 15:45
2193 צפיות
כאבי פרקים הפכו לתופעה שכיחה בקרב מאות אלפי אנשים בישראל בחלוף השנים. הם קיימים בעיקר ברגליים, ידיים ואצבעות, בירכיים, בברכיים ובכתפיים. מרבית האנשים סובלים מכאבים אלו בעיקר בחורף, הקור אינו תורם להם כלל. כאבי פרקים יכולים לפקוד כל אחד ואחת ולא רק ספורטאים, אנשים מבוגרים או לעת זיקנה או אנשים הנמצאים בדיאטות קיצונית כאלה ואחרות. חשוב לדעת מהן הסיבות האפשריות לכאבי פרקים: חוסר איזון הורמונאלי, תזונה לא נכונה וחסרה, או לחילופין השמנת יתר, תורשה, לחץ רגשי או נפשי, זרימת דם לקוייה, חוסר חמצן תקין בדם. סיבות נוספות: • דלקות למינן – זיהום תאים הנגועים בדלקת נעים לתוך המפרק ועשויים לגרום לכאבי פרקים. • שחיקת סחוסים- כמו שנאמר הגיל עושה את שלו, ככל שמתבגרים יותר הסחוס המצוי במפרק נשחק, דבר הגורם להיווצרות נוזל בסחוסים. הסימפטומים בדרך כלל לכל אלה הוא אדמומיות, נפיחות, מוגבלות בתנועה, כאבים הולכים ונשנים. אנשים הסובלים מכאבי פרקים פונים לנתיבים כאלה ואחרים על מנת להקל על כאבם, יש הבוחרים ברפואה הקונבנציונאלית אולם לרב היא מטפלת בסימפטום ולא בהכרח בשורש הבעיה. יש הבוחרים ברפואה הפונקציונאלית –הטבעית. הנכון ביותר לעשות הוא לשלב בין השתיים - לצד טיפולים קונבנציונאלים בקופת חולים, יש לתת במה גם לרפואה הטבעית הפועלת לאיזון ושמירה על תזונה נכונה ובריאה. בין הפעולות שיש לנקוט - העשרת התפריט היומי בירקות למינם, שמן זית, אגוזים, אולם יחד עם זאת יש להימנע מירקות המכילים סולאנין כדוגמת תפוחי אדמה, חצילים, עגבניות ופלפלים. כמו כן יש להימנע מחלב ומוצרי בשר אדום. מגה גלופלקס – כי לגוף אין חלקי חילוף! קיים תוסף תזונה אחד שהפך את הקערה על פיה, הוא קיים בשוק למעלה מעשר שנים וכיום ניתן לרכוש אותו גם ללא מרשם רופא. המדובר הוא במוצר מגה גלופלקס- שהינו תוסף התזונה היחיד הטבעי שנבדק ונבחן מדעית ואושר על-ידי משרד הבריאות. הוא נחשב ליעיל ביותר לטיפול בבעיות מפרק והקלה בכאבי פרקים. מגה גלופלקס מורכב משני חומרים כונדרואיטין וגלוקוזאמין, השילוב של השניים יחד תורם לחידוש בניית הסחוס, שיקום סחוסים מנוונים. ההטבה מורגשת בין שלושה שבועות לשלושה חודשים, ועמה נעלמים גם כאבי הפרקים.  

תגובות