מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

האישפוז בתל השומר

20/10/09 0:20
1113 צפיות
המצב מחמיר
לילה טוב,
אז ככה...היום היתי במרפאה להפרעות אכילה ברמבם שאני מטופלת בה והסתבר שירדתי עוד 3 קילו או קצת יותר, כרגע משקלי עומד על 37 ק"ג של סבל.
נשלחתי  לאחות של המרפאה כדי למדוד לחץ דם והמצב לא היה טוב...הלחץ דם היה 75/50 ודופק 45.
אחרי שהשיחה עם מטפלת שלי עזבתי את המרפאה בקושי הגעתי לתחנת אוטובוס, נורא נורא קשה לי ללכת. אחרי כמה דקות צלצלה המטפלת שלי ואמרה לי שדיברה עם הסגנית והמנהלת של המרפאה ולאור מצבי הגופני הוחלט שעד האישפוז בתל השומר בשבוע הבא אני אהיה מאושפזת במחלקת ילדים ברמבם, כמובן שישר התחלתי לבכות כי רציתי להיות עוד קצת בבית אבל אין לי בררה המצב של הלב שלי ממש לא טוב וזה לקחת סיכון גדול מידי להישאר בבית בלי השגחה רפואית.
בסביבות שעה 4 הגעתי למיון והיו בטוחים שם שאני בת 14 בגלל איך שאני ניראת...זה דיי העליב אותי אבל ככה זה כשהמצב מחמיר.
שמו לי עירוי לקחו לי דם ושלחו אותי למחלקה של הילדים...האחיות היו ממש נחמדות...אחת מהן הכינה לי סלט קטן ונתנה לי שניצל תירס לא סיימתי את הסלט ומהשניצל אכלתי רק שתי חתיכות ממש קטנות ואת השאר זרקתי לא הצלחתי לאכול יותר גם ככה היתה לי בחילה וכמעט הקאתי כי אני כבר לא רגילה לאכול כמעט כלום....למרות ההוראות מהמרפאה שלי שאם אני לא מסיימת  את המעט שהיתי צריכה לאכול אני אמורה לקבל זונדה אבל האחות ויתרה לי הפעם למזלי...אחרי איזה שעתיים היא באה והציעה לי קרואסון כ"כ צחקתי כמובן שסירבתי אני לא סובלת סוכר וגם בגלל הקלוריות הרבות שיש בזה.
עכשיו אני שוכבת במיטה מחוברת למוניטור שמצפצף כל שנייה מדי פעם קמה לירותים וכרגיל בקושי מגיעה למיטה בגלל הסחרחורת פשוט רואה הכל שחור מול העיניים.
שיהיה לכולכם לילה טוב והמשך שבוע טוב ורוניקה.

תגובות

וואו ורוניקה!!
קודם כל נחרדתי לשמוע את הסיפור העצוב שממש מזכיר את כולנו.
מה המשפחה אומרת על המצב? ואגב בת כמה את?
מתי את עוברת לאשפוז בהפרעות אכילה? הם לא רואים שמצבך גרוע והאשפוז חייב להיות דחוף?
יש מישהו שיושב את ךשם ועוזר לך?
מאמי, אנחנו כ"כ דואגות פה שולחת לך חיבוק ענק חם ואוהב אם את צריכה משהו אני פה בשבילך.

((תרגישי טוב ושמרי על עצמך)))

מיכל-אפק
20/10/09 8:37

ורוניקה יקרה,
לא מעט נתקלתי בתופעה שבין האינטייק לתחילת האשפוז בנות אנורקטיות יורדות עוד במשקל. כאילו עם הידיעה על האשפוז הקרב מוותרות על כל טיפת מאבק, "משחררות רסן", ולו רק מהפחד והידיעה על תהליך העלייה במשקל הקרב ובא...
מחזיקה לך אצבעות, מקווה שתגיעי מהר לתל השומר, 
ושיחול השינוי המיוחל!!
תני לאחרים לשמור עליך לזמן מה...
תרגישי טוב 

דורית-שטיין
20/10/09 18:01

ורוניקה שלום,
לצערי המצב הקשה שתיארת והתופעות הנלוות מוכרות לי. את מתארת את אחת הסכנות הגדולות של אנורקסיה נרבוזה: איבוד משקל חסר שליטה תוך פגיעה במערכות הגוף החיוניות.
לא נותר לי אלא לקוות שתגיעי לאשפוז במהרה. בנתיים אנא הקשיבי להוראות הצוות והעזרי בהם כמה שניתן.
המשך ערב טוב,
דורית

קרן-אור
20/10/09 21:25

ורוניקה יקרה,

לא נותר לי אלה להצטרף למה שאמרו קודמותיי,ולהוסיף ולומר לך לא לאבד את התקווה.
אני שמחה שאת מכירה בצורך להציל את עצמך,ובטוחה שאם תתני מעצמך ואת עצמך בטיפול,תוכלי להחלים.אני יודעת שוודאי קשה לך להאמין אחרי לא מעט שנים,כפי שלי היה קשה בזמנו,אבל אני רוצה לעודד אותך ולומר לך שאני החלמתי אחרי 12 שנים חולות מאוד.
את צעירה,החיים עוד לפנייך,אפשר שתחיי אותם מאושרת.
מרגישה את המאבק,ובטוחה בניצחון..
שלך ואיתך,
קרן אור.

נ.ב.עשית לי פלאשבק עם המדדים הנמוכים,לפני חודש אני אושפזתי במצב קשה עם מדדים דומים(40\70 ...) ושינויים באק"ג.אז אני מבינה כמה נורא זה מרגיש..אבל אל תתייאשי.

נוראאאאא

ורוניקה
ורוניקה
חולת אנורקסיה מזה 6 שנים מטופלת במרפאה להפרעות אכילה ברמבם, כרגע מאושפזת בתל השומר