מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

עידוו יצירתיות במתבגרים.

כמוניבלוגיםעידוו יצירתיות במתבגרים.לצייר את השינוי- אמנות הריפוי דרך הרפואה ההומיאופתית ונתיבי היצירה הספונטנית.

לצייר את השינוי- אמנות הריפוי דרך הרפואה ההומיאופתית ונתיבי היצירה הספונטנית.

מאת אסתר1
17/02/11 23:25
1288 צפיות

על מנת לגלות את הפרדוקס של החיים, עלינו לשאול את עצמינו שאלה פשוטה:
מהו הדבר היחיד הקבוע בחיים?
אם נסתכל סביב, נתבונן בטבע, נבין איך פועלים התאים בגופינו, נגלה שבעצם.... הדבר הקבוע הוא.... השינוי.
שינוי מביא לצמיחה, ליצירת מפנה, התפתחות, מודעות, הגשמה, בריאות.
השינוי –משפיע עלינו, ולא רק. הוא מהדהד ומרחיק -לכת לסביבתנו ולעולם כולו. בדיוק כפי שריפוי ברמה אישית – מוביל למזור לאחרים ולעולם כולו.

. האם ניסיתם לצייר בעיני רוחכם את העולם שלנו – כפי שהיתם רוצים בו? תנו ליד לנחות על גבי הנייר, שחררו את הביקורת והשיפוטיות. והנה לכם התוצאה:
יותר תעוזה, יותר עצמה, יותר שמחה, יותר קלילות, יותר אופטימיות, יותר צמיחה, יותר ריפוי, יותר אהבה – עצמית, יותר מודעות, הגשמה עצמית, ריפוי, בריאות שלמה.
על מנת ליצור עולם נפלא – עלינו לקחת אחריות על בריאותינו באמצעות שינוי גישה, צמיחה ומודעות.
אני מזמינה אתכם, לצעוד איתי בדרך השינוי, הדרך ליצירת מפנה: הדרך להשגת בריאות אמיתית, שמחה והרמוניה.

ארגז הכלים שלי :
הומיאופתיה קלאסית:
לאדם יש כוח אדיר להשפיע ולשנות את מה שיש בחייו. זהו כוח החיים. Vital Force. תהליך הריפוי ההומיאופתי מעצים כוח זה ומפעיל את כוחות הריפוי הטבעיים הטמונים בנו. תהליך הריפוי ההומיאופתי הינו עמוק ויסודי. מתרחש ברמת השורש והסיבתיות. זהו תהליך של מודעות המאפשר לנו להתחבר לרמה עמוקה יותר של עצמנו, חיבור המביא לשינוי בזוית הראיה, להבנת תהליכים ופותח אפשרויות חדשות של הבנה והתמודדות עם המציאות. הטיפול ההומיאופתי מקשר בין האנשים לבין האמת הפנימית שלהם, בין הפרט לטבע. הוא מתאים לכל שלבי החיים ולכל גיל.
במהלך הריפוי אנו פוגשים את האדם האמיתי. זהו תהליך של תנועה, תהליך דינאמי. תהליך של התאחדות בין הפנים והחוץ, תהליך בו אין העמדות פנים אלא אמת
המתגלה בכל צעד וצעד. "ההומיאופתיה היא האמת. אם אמת לא הייתה כואבת, כולם היו משתמשים בה." (מר גרמי שר – המורה שלי. הומיאופת בעל שם עולמי).
אני חושפת את ידע ההומיאופתיה באמצעות הדרכה, המבוססת על ידע, ניסיון קליני, ניסיון חיים עשיר וראייה ייחודית. מפיצה את המסר בסדנאות, הרצאות, חוגי בית ופורומים שונים.
ניתן לפגוש אותי לטיפול אישי- בקליניקה. פגישה טיפולית מאפשרת לי לקלוט את האדם המבקש מזור ולהראות לו הדרך, תוך שימוש בחוקי ההומיאופתיה שלגביי משקפים את חוקי היקום.


טיפול פסיכו קריאטיבי (קשר בין נפש ויצירה) וציור אינטואיטיבי:
אם אתה רוצה לעשות שינוי – אתה למעשה רוצה להיות יצירתי! כלומר, לצאת מהתקיעות, מהעצירה, מהחולי, מהסבל, מההתמכרות.
הציור האינטואיטיבי והטיפול הפסיכו קריאטיבי – הינם כלים , המחברים את האדם בתהליך מודעות עמוק – לעצמו, לילד הפנימי, ליצירתיות הייחודית שבו. תהליך המביא את האדם להאמין ביכולותיו תוך נטרול מחשבות השוללות ממנו את מה שהוא רוצה להשיג. זהו מסלול המבטיח פריצת דרך אמיתית בחיים. במסלול המרתק הזה קיימים שבילים רבים : שבילים של מסגרות, חוקים ומשמעת, אשר לצידם – שבילים של ילדיות, השתובבות, שחרור ופתיחות, שבילים של תשוקה. אלו שבילים של מודעות.
זהו מסע מרתק באמצעותו אנו מתחברים לכוחות היצירתיים הטמונים בנו, ומאפשרים להם להתגלות. המתאמן בדרך זו, נוכח במסע של גילוי עצמי תוך שהוא מסכים לצעוד בנתיבים חדשים שאינם מוכרים, לפגוש באתגרים וללמוד להפוך כל רגש ליצירה.
אני מזמינה אתכם להצטרף לסדנאות חד שבועיות ,למסע חוויתי, דינאמי, בהדרכתי. עוד צעד בדרך לבריאות שלמה, לחיים הטבולים בשמחה והרמוניה.
אני מדריכה קבוצות מבוגרים, קבוצות הורים וילדים, קבוצות חולי סרטן, קבוצות אנשי עסקים. ניתן להצטרף לסדנאות ציור אינטואיטיבי בהדרכתי, בכל עת.
ניתן להזמין אותי למפגשי הכירות חד פעמים, כחלק מערבי גיבוש, ימי הולדת ואירועים שונים.
פגישה אישית טיפולית -בקליניקה. שם אני עוזרת ליצירת מפנה באמצעות השיטה הפסיכו קריאטיבית (קשר בין נפש ליצירה) ובאמצעות הציור האינטואיטיבי.







אסתר פומרניץ

לצייר את השינוי

www.estherart.com www.sthomeopathy.com





תגובות

זאביק
18/02/11 10:29

כל כך נכון-אהבתי את המשפט:לאדם יש כוח אדיר להשפיע ולשנות את מה שיש בחייו.חבל שרוב האנשים אינם מודעים לזה

אסתר1
אסתר1
הומיאופתית קלאסית בכירה, מטפלת פסיכוקריאטיבית ומדריכה לציור אינטואיטיבי לריפוי והנאה. מדריכה אנשים שיש בהם תשוקה לראות ש...