מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

במחשבה שנייה

כמוניבלוגיםבמחשבה שנייה כיצד להתמודד עם מצבי חירום בזמן כאבי שיניים

כיצד להתמודד עם מצבי חירום בזמן כאבי שיניים

31/01/11 16:14
2325 צפיות
 כיצד להתמודד עם מצבי חירום בכאבי שיניים

הצורך להתמודד עם מצב חירום בכאבי שיניים זה לא משהו שאנשים חושבים עליו ביום יום. עם זאת, טיפול מונע יכול לעשות את ההבדל בין חיסכון כספי או לאבד שן. במקרה של כאב שיניים, חשוב לטפל בכך, משום שלפעמים אם יש זיהום חיידקי, זה יכול להגיע למצב של סכנת חיים.

הנה כמה מילים על טיפול מונע שיניים ומה לעשות בקשר אליהם.

במקרה והמילוי אבד

יש לשטוף את חלל הפה עם מים חמים .החל מוצר מילוי זמניים כגון Dentemp .זה יכול להקל על הכאב באופן מיידי, אך חשוב כי שאתה תראה רופא שיניים חירום ותקבע עימו פגישת ייעוץ על מנת לקבל תמונת מצב , האם יש להחליף את המילוי לפני הרעת המצב.

במקרה והכתר נפל
למרות שכתר חסר אינו כואב מיד, זה בהחלט יכול להיות כואב בהמשך, החל כתוצאה ממזון ופסולת אחרת שנאספים בחלל הפה ומשם לריקבון ,זיהום יכול לגרום לשן לכאוב. חשוב לבקר אצל רופא השיניים בתוך כמה ימים מאובדן הכתר

במקרה ויש כאב שיניים

כאבי שיניים יכולים להיות מסוכנים יותר מאשר טראומה גופנית כאשר יש כאב בשן יש לשטוף עם מים חמים במקום כלשהו או לשים רטייה קרה על הלחי שלך במשך עשרים דקות כדי להפחית את הנפיחות. ואז לתת לו להתחמם למשך 20 דקות ולאחר מכן חזרה בכדי לדחוס את הקור.

חשוב לציין שבמידה והשן אינה מטופלת כראוי, זה יכול להגיע אפילו לסכנת חיים . לכן חשוב לראות רופא שיניים בהקדם האפשרי.

בברכה ד"ר צביקה לסטר

תגובות