מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

סודות אומגה 3 צמחי כתחליף שמן דגים

כמוניבלוגיםסודות אומגה 3 צמחי כתחליף שמן דגים אומגה 3 צמחי לעומת שמן דגים כתוסף תזונה

אומגה 3 צמחי לעומת שמן דגים כתוסף תזונה

שמן דגים הוא מקור ותיק לחומצות שומן אומגה 3. הזיהום האקולוגי, גורם להתעניינות גוברת והולכת בתוספי תזונה אומגה 3 צמחי. מרווה מרושתת היא כוכב עולה בתחום תוספי מזון חומצות שומן.

מאת allouche
25/01/11 23:30
1296 צפיות
אומגה 3 צמחי לעומת שמן דגים כתוסף תזונה
 אומגה 3 חומצות שומן חיוניות אשר חיוניות לבריאות האדם ואינן מיוצרות על ידו. שמן דגים הוא מקור מוכר וותיק של תוסף תזונה אומגה 3. שמן דגים נמצא בכותרות לאחרונה עקב זיהום האוקיינוסים, מכאן העניין שבמקור אומגה 3 צמחי. אומגה 3 צמחי המקור בטבע לחומצות שומן חיוניות הוא צמחי. שמן דגים מכיל שתי חומצות שומן, EPA&DHA, אשר מופקות במערכת העיכול של הדג אשר ניזון מאצות המכילות אומגה 3 צמחי! שמן דגיםשמן דגים אמנם מכיל אומגה 3, עם זאת, זיהום האוקיינוסים הביא על שוק תוספי מזון אומגה 3 תביעת ענק בשל זיהום האוקיינוסים. כימיכל המצוי באוקיינוסים, PCB, מוכר כחומר מסרטן ואף גורם למומים בלידה. מרווה מרושתת מרווה מרושתת היא זן של מרווה אשר הוא פרי מחקר במכון ולקני. מרווה מרושתת היא מקור יציב לחומצת שומן אלפא לינולנית. שמן מרווה מרושתת מכיל אומגה 3 צמחי יציב, בנוסף, מרווה מרושתת מכילה ויטמינים ונוגדי חמצון. לסיכום, שמן דגים הוא מקור אומגה 3 ותיק. זיהום אקולוגי וזיהום אוקינוסים מגדיל את ההתעניינות בתוספי תזונה מסוג אומגה 3 צמחי. מרווה מרושתת היא מבטיח לאומגה 3 צמחי והיא פותחה במכון ולקני במדינת ישראל.

תגובות