מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אסטרולוגיה ובריאות

כמוניבלוגיםאסטרולוגיה ובריאותלראות את הסבל באור אחר

16/11/10 0:03
1533 צפיות
לראות את הסבל באור אחר
 הנשמה שבנו היא זכה וטהורה. היא אינה זקוקה לגאולה, ל"תיקון" או לריפוי. האור שלה, והאור האלוהי שמוקרן דרכה בנו, עלינו, על חיינו ועל חיי האנשים האחרים – מאיר, קיים ואינו מוטל בספק.

הייעוד של כל אדם ואדם הוא להיות אישיות (גוף-נפש-רוח) חדורת נשמה:
a Soul infused personality.

כל אדם והאישיות שלו, כל אדם ואותו חלקיק יקום צנוע שהוא ער לו ופוגש אותו. עולם הנפש, הגוף, אנשים אחרים – קרובים ורחוקים, התקשורות הקשרים והיחסים, חלקת האדמה עליה הוא מהלך.

כל אדם והחיים שלו. זוהי חלקת האדמה שהוא נועד "לעבדה ולשמרה". לזרוע בה אור. אף אחד אחר אינו נמצא בדיוק במקום בו אני נמצא. אף אחד אחר אינו יכול להחליף אותי. רק אני נועדתי להאיר מהמקום בו אני נמצא. יש את אלה שקרובים לי, לידי, איתי, לפני, מאחורי, מתחתי ומעלי. אבל רק אני יכול לאפשר לאור להאיר במקום המדויק שאני בו.

החיים האישיים והפרטיים שלנו מהדהדים גם חיים אחרים, זמנים אחרים, עולמות אחרים. חלקם מקרינים אלינו אור, תעצומות נפש, ברכה ואהבה. חלקם זקוקים לכך שאנו נקרין עליהם את כל אלה. והכול ניתן לנו בדיוק מושלם, במידה, בהקשר ובזמן המדויקים והנכונים לנו.

כל קושי נולד אל חיינו עם הנחיצות והאפשרות המלאים באשר להכלה והארה שלו. כל סבל (בנו ובאחרים, בעולם) זקוק לנו כדי שנכיל אותו, נאהב אותו, נברך אותו, נאיר אותו, ולמרות שלעיתים קשה לנו מאד – הדבר אפשרי לנו.

בשום פנים אין פירוש הדבר שעלינו להתמודד לבדנו, בעצמנו, ללא עזרה. עזרה תמיד קיימת עבורנו, בתוכנו ומחוצה לנו, והאתגר והשיעור לעיתים קרובות הוא לא לסרב לעזרה, לא להתנכר ולהתנגד לה, אלא לקבל אותה בכבוד ובאהבה. העזרה מאפשרת לנו למלא את החלק שלנו.

"השיעורים" נולדים בעקבות זריעת האור שלא שלמה, בנו, באנשים אחרים, ביקום. פעם יכולנו לזרוע אור ללא מכאוב. ישנן גם זירות בחיינו שהדבר עדיין אפשרי בהן. אבל כאן וכעת השיעורים מכוונים אותנו לתיקון מלאכת האור. הם בדיוק מה שנחוץ לנו, כאן וכעת, כדי להתגבר ולהתקרב לייעודנו. הם לא נועדו לקדם אותנו במסלול של הצלחה, חומרית או נפשית. הם לא נועדו ללמד אותנו לקח. הם לא נועדו לתרום לאיכות חיינו – למרות שבהחלט אפשרי שכך יהיה הדבר.

תגובות

פתמר
16/11/10 21:56

אתה מזמין אנשים סובלים לקבל עזרה, לא לסרב לאור. השיעור שלהם הוא לראות את הטוב המוצע לום, להכניס אותו לחייהם, וכך להוסיף אור בעולמם וביקום.
הסבל שלי הוא כשאני פגועה, נבגדת, לא רואים אותי ממטר... ואז יש רעיון כזה מואר: "תהיי טובה ומלאת אור... תחשבי חיובי על מי שירק עלייך...אל תשנאי את מי שפגע בך"... כך שהסבל הוא מבפנים וגם מבחוץ. ואין תחושה שהשיעור הזה מביא אור.

גיל-פרחי
16/11/10 22:22

היי פתמר, תודה על תגובך.

אם לא תשנאי את מי שפגע בך, איך תואר השינאה? אם נעלים את הסבל - איך יוכל האור להאיר את הסבל? מה שיש - זה מה שיש. לא צריך לשנות כדי להאיר. לא צריך "צריך". כמו שאת מתארת, לא רק שרע לי, גם רע לי בגלל שרע לי. ובאמת, כל המוסיף גורע... אין צורך להוסיף ולהכביד על עצמנו עם "צריך", עם ביקורת, עם האשמה. זה ממש לא הרעיון.

אהבה היא דבר נעלה, אבל כנראה שהאור הוא לא Peace & Love. לא צריך לנסות לייצר את זה במקום שאין. וכנראה שאנחנו גם לא יכולים. זה לא החלק או התפקיד שלנו.

יש לנו כנראה תפקיד אחר בקשר למה שמכונה "האור", והוא לא מובן מאליו כמו שהדבר מתגלגל בחברה שלנו. 

בברכה,
גיל


פתמר
16/11/10 22:37

תודה על התגובה.
אני מבינה שיש אור - גם כשהמציאות היא ערבוביה של אור וחושך. מחשבות של "אני צריך להיות שונה מאיך שאני" רק מרחיקות אותי מהעצמי הפנימי, הראשוני, הטהור, המואר.
שוב נדרשת הכלה רחבה של עצמי.
בעתיד הרחוק אולי גם הכלה של הזולת על דבשו ועוקצו. כשזה יגיע...
 

גיל פרחי
גיל פרחי
מדריך ויועץ אסטרולוגי. למעלה מ-30 שנים לומד, חוקר ומלמד אסטרולוגיה. מתרגל צ\\\'י-קונג ומדיטציה. שנים רבות עוסק בעבודה פנ...