מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אסטרולוגיה ובריאות

כמוניבלוגיםאסטרולוגיה ובריאותצמתים בחיים - החלטות גורליות

25/10/10 9:42
2106 צפיות
צמתים בחיים - החלטות גורליות

לעיתים, בנוסף להקשבה לעצמנו, לקול התבונה ולקולה של הנפש, אנו זקוקים לייעוץ והדרכה שיבהירו לנו היכן אנו נמצאים וכיצד להגיע אל המקום שהלב מכוון אליו.

לשם כך עומדים לרשותנו שלושה כלים אסטרולוגיים חזקים:
מפת הלידה שלנו, מפת התהליכים הנוכחיים, ומפת השאלה. שילובם של השלושה מאפשר לנו למנף את איכות החיים וההגשמה העצמית שלנו.

מפת הלידה נותנת לנו את ההקשר הבסיסי והמקיף של האתגרים, המשימות ההתפתחותיות הייחודיות לנו, והצרכים אישיים שלנו בתחומי החיים השונים. היא מספקת מידע על החוזקות (ההיפך מחולשות) שיכולות לעמוד לרשותנו, והעוזרים הפנימיים שמלווים אותנו בדרכנו. מפת הלידה היא עולם אישי שלם, שאנו מוזמנים להגשים אותו במהלך חיים שלמים. מפת הלידה היא תוכנית האב האישית שלנו לחיי הגשמה עצמית, רווחה (well being) ואושר, ולבריאות גוף-נפש, ממש ברמה של "מדריך למשתמש".

מפת התהליכים הנוכחיים מאפשרת לנו להתכוונן למשמעות של התהליכים בהם אנו נמצאים בתקופה הנוכחית, ולקחת אותם באופן המועיל והפורה ביותר. זמנים שונים מפעילים את מפת הלידה עם הדגשים שונים. למשל, האם להתמקד בהחלטות, בחירות חדשות ומעשים או להמשיך תהליך המתנה ועיבוד פנימיים? האם זו תקופה של תנועה אל מעבר לגבולות הישנים או של התמקדות והשלמת העבודה האישית שעדיין לא מוצתה? יש שמכנים זאת "לזרום עם הטאו", או "להיענות באופן חיובי לרוח הזמן". מפת התהליכים הנוכחיים ממקדת אותנו בהווה, בעבר הקרוב ובעתיד הקרוב, כך שנוכל להפיק את המיטב ובדרך הנכונה ביותר עבורנו מהתקופה הנוכחית.

מפת השאלה, הרכיב השלישי שמאפשר לנו לשפר באופן ממוקד ביותר את איכות חיינו ולמנף את ההגשמה העצמית שלנו, היא כלי אסטרולוגי מסורתי, חזק ומעשי, אך מהפכני מבחינת התפיסה שלו. אני משתמש בו ברוח ההומניסטית החיובית והיוצרת. הרעיון המרתק הוא שברגע בו נולדת השאלה - נולדת גם התשובה לשאלה הזאת. שתיהן מיוצגות ע"י מפת השאלה שנערכת עבור הרגע בו יצאה השאלה לאוויר העולם. בימינו, משתמשים ברגע בו נשלחה ההודעה במייל אל האסטרולוג. מפת השאלה מתמקדת בשאלות ובדילמות בהן אנו מתלבטים, ופונים איתן לייעוץ האסטרולוגי.

אם כן, הייעוץ האסטרולוגי באמצעות שלושת הכלים שהצגתי, מאפשר לנו להבין ולהגשים את היעדים הגדולים של חיינו, למצות לחיוב את התהליכים הנוכחיים בהם אנו נמצאים, ולמצוא תשובות יוצרות לשאלות שאנו מתלבטים לגביהן.

תגובות

עוגית
26/10/10 7:30

שאלה לגבי מפת שאלה - נכון לומר בניגוד לשני הכלים האחרים היא מציגה תפיסה אישית וסובייקטיבית של הבעיה\השאלה ושל הפתרון\התשובה? את "מימשק המציאות" כמו שהגדרת אותו בפוסט הקודם. והתשובה מותאמת ליכולות ולציפיות של האדם להתמודדות עם המצב? מה שעושה אותה יותר גמישה וניתנת לשינוי בעזרת הדרכה אסטרולוגית ושימוש בכלי האבחון האחרים (שמציגים פוטנציאל מלא יותר ואפשרויות רבות יותר להתייחס למציאות)?

או שלא...?

תודה,
יום נעים :)

עוגית
26/10/10 7:33

ההגדרה שלך למימשק מציאות: "איזשהו איזור ביניים בינינו לבין הסובב אותנו, שמצד אחד מאפיין עבורנו את הסביבה (איך אנחנו רואים את הסביבה), ומצד שני, בהתאמה לדרך הראיה הייחודית שלנו, מציג בפנינו את דרך הפעולה האפקטיבית על הסביבה."

גיל-פרחי
26/10/10 7:51

היי עוגית,
בוקר טוב!

שאלה מעניינת...
באופן מסורתי, מפת שאלה מתייחסת לנושא קונקרטי מאד שהנועץ רוצה לברר עליו מידע. "האם העיסקה תצליח?", "היכן נמצאת הטבעת שאבדה?", האם X מועל באימוני"?, וכו'. מדובר בטכניקה אסטרולוגית שיחסית קל לבדוק אם היא עובדת. 

אני משתמש במפת שאלה כדי להבין רבדים פסיכולוגיים יותר, ולהפיק מהם המלצה לגבי אופן ההתייחסות שיוביל לפתרון הבעיה או הדילמה איתן מתמודד הנועץ.

ואכן, על פי הבנתי, היא מציגה גם את אופן התייחסותו של השואל, כי גם במפת שאלה, יש נתונים לגבי "ממשק המציאות", כחלק מהנתונים הרבים הנוספים שמציעה מפה אסטרולוגית.
אבל ממשק המציאות נלמד גם ממפת הלידה, ומפת התהליכים הנוכחיים יכולה ללמד על הפעלות נוכחיות של הממשק הזה.

יש מפות שאלה שיעידו על צורך בהתגמשות, אחרות ילמדו על צורך להמשיך ולהתמקד במהלך ההתיחסות/עשייה הנוכחיים, ויכולות להיות תובנות רבות נוספות מסוגים שונים. 

מפת השאלה ממקדת. מכיוון שהשאלה "נולדת" מהשואל, היא אכן מלמדת עליו, על יחסו לנושא השאלה, על ציפיותיו, הקשיים איתם הוא מתמודד בעניין המדובר, וגם על החוזקות ומקורות העזרה האפשריים. כלומר, היא מתייחסת גם למערך אנרגטי רחב הכולל את העניין בו מדובר.

תודה על שאלתך,
יום טוב לכולנו!
גיל

גיל פרחי
גיל פרחי
מדריך ויועץ אסטרולוגי. למעלה מ-30 שנים לומד, חוקר ומלמד אסטרולוגיה. מתרגל צ\\\'י-קונג ומדיטציה. שנים רבות עוסק בעבודה פנ...