מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מה אני רוצה?

13/07/21 0:05
228 צפיות
אחים

אוהבת לבטאות אבל לא מצליחה, לא שאני אדישה.  הנשמה נשפכת לפשט, להגדיר -  לא יכולה. מנסה בכמה מילים , החיים שלי מתולתלים מאד מורכבים. כעת במצב ביניים מגירושין לנישואין השניים - אז קדימה מחמאה הכלה וברכה, על שאני מטפסת בצוקים, מחייכת לשושנים וסולחת לקוצים, משתדלת!

תגובות

לא משעמם אצלך :smile: שיהיה לך הרבה בהצלחה מתובלת באהבה.

Attached Picture
יאיר---ערן
13/07/21 8:43

אהבתי שהחיים שלך מתולתלים - אפשר לאמץ ברשותך את המשפט. אני אאחל לך סחרחורת יקרה שיהיו לך חיים מתולתלים אבל מלאי ספוק. שיהיו לך הרבה עליות כי עליות מרגשות ודורשות מאמץ, אבל גם ממלאות תקווה. שתנוחי מידי פעם - מגיע לך. שתכתבי פה הרבה - יש לך את זה. שתחלמי, שתדמייני - כי עוד פעם - יש לך את זה. וכן תסלחי לקוצים ( אני מאמץ את המשפט הזה גם )

סחרחורת
13/07/21 10:27

מנסה לכתוב כי יש לי את זה' (: אבל כמו שהסברתי קשה לי מאד להתבטא דווקא בגלל העוצמה הרגשית, גלים...........

יאיר---ערן
13/07/21 17:35

היי סחרחורת מתולתלת - אנחנו לא במבחן בספרות. פשוט שפכי הכל, בלי קשר לסגנון וכתיב וכתב וצורה - הכל פה זה טוב.

סחרחורת
15/07/21 23:08

הייתי שופכת, אבל בד"כ זה לא בתזמון, גם הפרעות אכילה, גם חרדה ........... והכל קשור לדיבור ושחרור מלל................ אז לפעמים תקוע לי הראש או הגרון............... - מצבים קיומיים שאני מתמודדת איתם, אבל בכ"ז אנסה לומר משהו קטן, מחר בעז"ה יוצאת לדייט בפעם התשיעית בערך עם בחורציק' נחמד, הוא דווקא נמשך אלי ורוצה להינשא לי בעז"ה (במידה וארצה ג"כ) עוד בחודש הקרוב.................. ואני רגועה, שלמה עם הצעדים שאחליט לעשות, מתפללת שיהיה טוב .........עכשיו מובן שאני 'סחרחורת' לפעמים 'אילמת' העיקר שבסוף אהיה שלווה שלמה ומאושרת!

יאיר---ערן
16/07/21 17:01

אתפלל יחד איתך שתסתחררי לך בטוב.