מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מחפשת אנשים שלא מפחדים להתנסות ולעזו...

305 צפיות

אני רוצה למות.

היום. עכשיו, הרגע.

אני מחבקת את ההגה ואת מאגרי הכדורים שלי.

ומייחלת

שאם אפשר שזה יקרה לבד.

שאני לא ישלוט.

או שפשוט הרכב יתהפך.

או שסתם הלב שלי ידום.

או שאני אלך ויגמר העולם ואני אפול אל שום מקום.

רע לי.

אני רוצה לכתוב שאני רוצה לחיות.

אבל האצבעות שלי לא נותנות לי.

משהוא מתנגד אצלי לחיים.

אני כנראה אלרגית אליהם.

אבל אני גם לא רוצה להחליט על המוות.

הבנת משהוא?

כי אני לא.

אמן ויהיה לי אומץ הלילה להחליט לאן אני הולכת.

זה תואם תקופה התחושה שלי.

כמו הקורונה מאבדים טעם וריח.

כנראה שגם אני נדבקתי.

אמן ומחר יהיה אחרת. זה גם משהוא הרצון הזה.

למרות שהמחשב האמיתית שעולה לי זה הלוואי ותמצאו אותי מחר בחלקים שמישהוא רצח אותי....

וזה קצת מפחיד. אבל גם רק בשכל.

אני הכי מסוכנת לעצמי וזה קצת מבאס.

אמן. אמן שיהיה לי כח לגמור את הסאגה הזאת הלילה.

תגובות

no-one
26/10/20 23:42

תשארי :heart:

no-one
26/10/20 23:45

הלילה יעבור

no-one
26/10/20 23:48

:heart::heart:

אנחנו הכח שלך. את מבינה - זה הפרדוקס - את ההקלה שהכל נגמר, הסבל וכא והפחד, ואת החום בלב מהדאגה של אחרים כשהם ימצאו אותם ככה - את כבר לא תזכי להרגיש... אז מה זה שווה בכלל.

הבעיה היא בשלב שלא מחפשים כח.....

no-one
27/10/20 16:31

היי, איך את מרגישה היום ? אנחנו איתך, רוצה לשתף ולדבר ? נוכל לעבור את היום ביחד, זה יכול להקל ... את מוזמנת לשתף אל תשארי לבד תשתפי במה שכואב לך, את לא חייבת לספר הכל, תספרי משהו קטן, משהו קטן שלא תצטרכי לשאת לבד, אולי גם אני אספר משהו קטן משלי :heart:

מרים1324
27/10/20 19:22

תופתעי לגלות שעם כל הרצון שלך לא להיות, יש בנו כח חזק יותר של חיים שכמעט תמיד מונע ממנו ברגעי האמת לעשות מעשה אובדני, ואז או שלא עושים ומגלים שעובר כמה ימים ואנחנו חוזרים לנשום ונרגעים קצת, או שאנחנו עושים מעשה שהוא לא באמת אובדני כמו לבלוע כדורים שאז פשוט יעשו לך שטיפת קיבה.. או כל מיני דברים כאלו. שומעת את המצוקה שלך, ומוזמנת לכתוב כאן ולשתף מה גרם לך לרצות כ"כ לא להיות בעולם הזה? האם קרה משהו מיוחד או שזה כאב מצטבר?

aviel28
28/10/20 0:08

תמיד שמרגישים שכבר אין יותר מאיפה לשאוב כח מגלים בסוף שנשאר עוד קצת כח. מספיק תקווה קטנה ולו מעט ואז מוצאים את הכח ובסוף מוצאים פיתרון. מוזמנת לפרוק ולשתף ולהוציא הכל החוצה, אל תרגישי אף פעם לבד כי את לא והרבה עברו את זה והרבה עוד יעברו

יוסי92
28/10/20 2:15

,את חייבת טיפול פסיכולוגי קראתי את כל ההודעות שלך באתר (מצטער). את בשלב האקוטי של ההפרעה שלך ובגלל זה את לא מדברת בהיגיון. אני יודע שהקופות חולים נותנות מספר טיפולים בחינם כעזרה ראשונה. את נשמעת מסוכנת לעצמך, לא בקטע שאת באמת הולכת להתאבד, אלה בקטע שאת תעשי שטויות כידי לנתב את הכאב הנפשי שלך למקום פחות הרסני (כמו למשל לקחת חמש כדורים, או לנהוג בצורה מסוכנת), אבל חלילה באמת תצליחי בטעות. באמת שאני מכיר את הדבר הזה, לפני שמונה שנים בערך הייתה לי אפיזודה דיכאונית וישבתי וחתכתי את הידיים, ובאמת שזה עבר,אני בפורום פה בגלל סיבה אחרת כן.

מרים1324
28/10/20 9:51

יוסי- אני לא קראתי את כל ההודעות שהיא רשמה באתר, אבל בהסתמך על מה שאתה כתבת פה, לכאורה נשמע שאת צריכה עזרה דחופה ממש. אם יש לך פסיכיאטר שלך- תתקשרי אליו ותעדכני אותו, אם את מרגיש ממש בקצה- תפני למיון. זה לא סוף העולם. לא תמיד מאשפזים, אולי יתנו לך רק טיפול הרגעתי של עזרה ראשונה שיעזור לך לעבור את התקופה הקרובה, ואולי יציעו לך אשפוז. מנסיון, זה לא סוף העולם, היו לי אשפוזים ממש מוצלחים שהרימו אותי ממש, והרגשתי מאוד מוגנת ומוחזקת בהם. תנסי קצת לצאת מהרגשות לרגע, להסתכל על המצב שלך מבחוץ (את יכולה גם להתייעץ עם הרופא משפחה שלך) ולקבל את ההחלטה הנכונה. בהצלחה רבה רבה!! וכולם כאן מזמינים אותך להמשיך לשתף, כי את לא לבד. כל מי שנמצא בפורום לא נמצא כאן סתם, ויש הרבה מה לקבל וללמוד מכל אחד, או סתם לקבל כח ועוד טיפת אוויר לנשימה.

אני אחרי טיפול פסיכיאטרי וניסיונות אובדניים וטיפול פסיכולוגי.... קצת ניסיתי הכל...

יוסי92
29/10/20 2:24

אני לא חושב שיש מישהו שבאמת רוצה למות, תחשבי רגע על זה כל מי שרוצה למות אם תפסיקי לו את הסבל הוא כנראה ישנה את דעתו. כלומר אם יתנו לך שתי כדורים (כמו בסרט מטריקס) הכדור האדום יהרוג אותך והכדור הכחול יפסיק לגמרי לך את ההפרעה שאת סובלת ממנה במה תבחרי?

רוצה לגלות את הכאב לעולם
רוצה לגלות את הכאב לעולם
אני יעל, סטודנטית לתרפיה באומנות, ומתמודדת בעצמי עם פוסט טראומה מורכבת. מנסה לעזור לעצמי הכי שאפשר. ורוצה להקל על סבל...