מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תטא הילינג ורפוי אנרגטי

תטא הילינג וריפוי אנרגטי תטא הילינג הינה שיטת טיפול אשר מטרתה לעבוד על תת המודע לשם שינוי דפוסים חשיבתיים. אמרתו הידוע של פרויד שהאגו אינו בעל הבית בביתו שלו, ממחישה את העובדה שישנם חלקים אחרים, מאחורי הקלעים שמכתיבים את מהלך העניינים. כל אחד מאיתנו עיוור לדברים מסוימים בחייו, אך כשדפוסים שאנו לא מודעים אליהם חוסמים אותנו מלהגשים דברים שאנו רוצים הם מהווים בעיה אמיתית. לעיתים אנו מודעים לדפוסי חשיבה מסוימים אך עדין חסרים את הכוחות לשנות אותם – וכאן תפקידו של התטא הילינג כקסם מסיר אותם מאיתנו.

22/09/10 16:44
1699 צפיות
למה תטא הילינג
תטא הילינג וריפוי אנרגטי
תטא הילינג הינה שיטת טיפול אשר מטרתה לעבוד על תת המודע לשם שינוי דפוסים חשיבתיים. אמרתו הידוע של פרויד שהאגו אינו בעל הבית בביתו שלו, ממחישה את העובדה שישנם חלקים אחרים, מאחורי הקלעים שמכתיבים את מהלך העניינים. כל אחד מאיתנו עיוור לדברים מסוימים בחייו, אך כשדפוסים שאנו לא מודעים אליהם חוסמים אותנו מלהגשים דברים שאנו רוצים הם מהווים בעיה אמיתית. לעיתים אנו מודעים לדפוסי חשיבה מסוימים אך עדין חסרים את הכוחות לשנות אותם – וכאן תפקידו של התטא הילינג כקסם מסיר אותם מאיתנו.
השנים הראשונות לחיינו מעצבות ובונות את האישיות שלנו: את היחס שלנו לקשרים, את מידת האמון שאנו נותנים בעולם, את הדימוי העצמי שלנו לכן כל כך קשה בבגרותנו לתכנת מחדש דפוסים שנוצרו והתקבעו משחר חיינו.
תטא הילינג נועדה לעשות בדיוק את זה, לעזור לנו לשנות דפוסי חשיבה שאינם תורמים לנו יותר. דפוסי חשיבה אינם נוצרי סתם, לעיתים בזמן אמת לא היתה לנו ברירה אלא לאמץ אותם על מנת לשרוד אך מה שעזר לנו בעבר לשרוד עלול בסופו של דבר להרוס אותנו שכן אותם הגנות ודפוסים אינם נחוצים יותר.
...... הבחירה בידינו.
תטא הילינג מייחסת לגלי המוח השונים. מהו תדר של כל גל מוח ואיך עבודה עליו משפיעה על צורת החשיבה שלנו. שיטות רבות עוסקות בשינוי דפוסי חשיבה. כמובן גוף הידע העשיר ביותר הינו תחום הפסיכולוגיה אך בעוד בטיפול פסיכולוגי צוללים אל עבר הילדות על מנת לשחזר רגעים כואבים וטראומות כדי להעביר אותם מתת המודע אל המודע בתטא הילינג המטרה היא לא לשחזר את העבר אלא לזהות את הדפוסים הבעייתיים לתרגם אותם למושגים של גלי מוח ולעבוד עליהם.
כיום במכללות השונות לרפואה משלימה ניתן ללמוד קורס בתטא הילינג המעביר את היסודות התיאורטיים שבסייס החשיבה לצד לימודים פרקטיים המקנים לנו כלים לטיפול בעצמנו וכהילירים בהמשך הדרך. כל מי שעבר שינוי מחשבתי בחייו מבין ששינוי תודעתי קטן יכול להוליד שינוי אדיר בחיים. לא צריך מהפכות בשביל ליצור שינוי אמיתי בחיים. לפעמים קוץ קטם עלול ליצור זיהום גדול. תטא הילינג מסייעת לנו לסגל דפוסי חשיבה חדשים שייסיעו לנו להוציא את הפוטנציאל הגלום באנו מן הכוח אל הפועל.
תטא הילינג מסייע לנו
* להירפא ממחלות, כאבים כרוניים וכאבים חולפים.
* שחרור דפוסי חשיבה מגבילים ומעיקים.
* שחרור פחדים וחרדות.
* חיזוק ביטחון, הערכה ואהבה עצמית.
* יכולת להחלים, לגלות ולממש את עצמך.
* הבנה והארה של מצבך כרגע בבעיה מסוימת.
* התחברות למשאבים פנימיים ולעצמה אמיתית.
* חוויה עמוקה וממשית יותר של שלום פנימי ובין אישי.
ריפוי אנרגטי
נעשה על ידי קבלת אנרגיות מכח הבריאה בזמן שהמטופל נמצא במנוחה מועברים אליו אנרגיות מרפאות, מרגיעות ומעצימות במיוחד.
מה אפשר לרפא באנרגיות של כח הבריאה
המטופל יכול להגיע לשלווה ורגיעה מוחלטת
להירפא מכאבים פיזיים שנמצאים בגופו
שחרור מחסומים וחסימות הנובעות מעין הרע או אנרגיה שלילית אחרת.
שחרור חשיבה שלילית והעצמתו.
ריפוי נפשי – כאשר אדם נמצא בפחדים או חרדות.
הריפוי יכול להיעשות בפגישה אישית או מרחוק ללא הגעה פיזית.

תגובות

הדרך לאור
הדרך לאור
מנחת קבוצות מוסמכת - מטפלת בדמיון מודרך לריפוי. מלווה רוחנית מטופלים לריפוי.