מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםחיים חדשים3 שבועות לאחר הניתוח - חוזרים לשגרה

מאת טלטול11
03/01/14 12:02
395 צפיות

שלום לכולם,

קיבלתי מכם כמה תזכורות כי הבטחתי לעדכן - פשוט חזרתי לשגרה וכבר אין כ"כ זמן פנוי בין עבודה, משפחה, אימונים...

אז לתזכורת - נותחתי בהצלחה לפני 3 שבועות, ההחלמה היתה ממש טובה וקלה, ועברתי לדפוסי אכילה ושתיה שונים מאוד... תכף אספר יותר בפירוט. מבחינת משקל ירדתי כ- 7 ק"ג, שהם כשליש מהמשקל העודף, ובימים האחרונים יש עצירה, שהבנתי שהיא טבעית ואולי הגוף קצת נלחם בירידה המהירה.

קצת לגבי אכילה ושתיה - הכי קשה זה לשתות כי בעצם צריך לשתות כל הזמן, היות שאי אפשר יותר מכוס קטנה בבת אחת ואנו אמורים לשתות 10 כוסות ביום (לא ממש קורה...). לי קשה לשתות מים אז אני שותה דיאט תה קר, קפה וגם קצת מים.

לגבי האוכל - זה נהיה משהו שאני חושבת עליו רק מבחינת מה אפשר לאכול ולא "איך בא לי לאכול". עד עכשיו אני מסוגלת לאכול את כל מאכלי החלב, ביצים (קשה מרוסקת עם גבינה/אבוקדו/טונה מקופסה), בננה, בשר טחון (בולונז), פתית (ממש טוב) עם חומוס/אבוקדו,.מרק עוף עם ירקות טחון, זהו בערך.

בשבוע שעבר ניסיתי עוף מבושל רך מאוד והקאתי. זו היתה הפעם הראשונה שזה קרה ואולי מפני שאכלתי מהר מדי או לא לעסתי מספיק. מסקנה - ללעוס ממש טוב! לאכול לאט! כשמנסים אוכל חדש לאכול ביס ולחכות דקה שתיים ואז להמשיך.

התחלתי להתאמן בהתאם להוראות ממאמנת אישית - כרגע אני עושה 10 דקות על קרוס-טריינר ואז הליכה משולבת בשיפועים של 4.5 ק"מ. משתדלת להגיע ל- 4 פעמים בשבוע. בעוד שבוע אתחיל גם אופניים ובעוד 2-3 שבועות גם תרגילי כח.

מקווה שהפירוט עוזר לחברים לפני ניתוח. אמשיך לעדכן בקרוב.

 

משקל: 81.2 ק"ג. משקל יעד: 65 ק"ג. ירידה עד ליעד: 16.2 ק"ג.

תגובות

טלטול11
טלטול11