מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםפט(פות)יםסיפור שהיה כך היה

מאת Oopsy daisy
19/10/13 12:34
534 צפיות

 

 

לפני מס׳ שבועות קיבלתי הפניה למרפאת כאב.

 

ממש לא התלהבתי מהרעיון, גם כי זה בעצם אומר שאני ממשיכה להיות שפן ניסיונות של כדורים וגם כי רופא המשפחה המדהים שלי (באמת) טרח לעדכן אותי שלא לצפות להרבה ושבדר״כ הם מתעסקים רק בכאב! (ולא במה גרם לו או איך הוא משפיע עליי בתור בן אדם נניח).

לי כמובן לא הייתה בעיה עם זה מאחר ואני לא מחפשת פסיכולוגית נוספת (שלי עושה את העבודה בינתיים), רק שנטפל בכאב המיותר הזה! על אף ומיום ליום אני מגלה שמיותר הוא לא כי הוא מאיץ בי לעבור תהליך שמי יודע אם הייתי עוברת בלעדיו?!! האם הוא עושה אותי אדם טוב יותר? קשובה יותר לעצמי? לא בטוח אבל זו המטרה בכל אופן. 

 

נחזור לסיפור,

 

מפקססת הפניה למרפאת כאב בבית החולים הקרוב אליי ולאחר כמה ימים מתקשרת לוודא שהגיעה:

אני: ״שלום, שלחתי אליכם הפניה ורציתי לוודא הגעתה.״

הפקידה המהממת: ״תני לי שם ות״ז, ספרי לי מתי שלחת ותמתיני״

לכם הסיפור מועבר בקצרה כמובן-

אני מעבירה לה את כל הפרטים וממתינה בערך 15 דק (שזה המון בטלפון) ואז היא חוזרת אליי ונימה אופטימית בפיה:

הפקידה: ״אוקיי! ההפניה שלך הגיעה!״

אני: ״מעולה, אז.. אפשר לקבוע תור??״

הפקידה: ״אה... אנחנו לא מקבלים מטופלים חדשים יותר בגלל העומס.״

אני: ״אז למה כל ההקדמה וההמתנה בעצם??״

הפקידה: ״אה, שאלת אם ההפניה הגיעה..״

אני: שתיקה------ ואז: ״אז מה אני אמורה לעשות עכשיו??״

הפקידה האהובה: ״לנסות את מזלך במרפאת כאב אחרת ושיהיה בהצלחה.״

אמרתי תודה (לא ברור על מה) וניתקתי.

 

לאחר ניסיונות כושלים בכל מרפאות הכאב באזורי, התייאשתי ופניתי לפייסבוק של קופת החולים שלי בטענה שאם מישהו לא עוזר לי לקבל תמורה בעד המנוי החודשי שאני משלמת כבר 29 שנים (עד כה ללא צורך בו) אני מתנתקת! הרגשתי קצת כאילו אני מתקשרת לחברת התקשורת שלי להתנתק!

עד כמה שהייתי זקוקה שיתנו לי שירות בנושא, משהו קטן בי קיווה שלא יחזרו אליי לאחר שאיימתי כך, כי אז זה יהיה וודאי שגם קופות החולים היום - הן מסחרה שיווקית אחת גדולה. 

אבל מה אתם יודעים?? חזרו אליי בשניות!!!

 

הסברתי את המצב העגום לנציגה אנושית ומקסימה שחסכה ממני להביא הפניה נוספת (שמסתבר שהייתי צריכה) ויצרה קשר ישירות עם הרופא שלי ששלח אליה ואז זה קרה-תור למרפאת כאב שבוע לאחר הבקשה.

 

אמנם עוד לא ניצחתי את הכאב שלי אבל רוצה להודות לקופת החולים שלי על שהחדירו בי בזכות חוסר השירות המקומם שלהם, את רוח הלחימה והעבירו אותי סאשן שלם של בירוקרטיה מתישה - שבו ניצחתי! 

 

שבת קסומה שתהיה!

תגובות