מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כל מושג ברפואה ותזונה - הסבר בעשר מל...

קטע של "לאלף את השדון" של ר. קרסון נותן תיאור מצויין של התמודדות מתמדת בין הרצון שלנו לשינוי, יוזמה, נחישות לבצע פעולות הרות גורל ובין הלקאה עצמית, רגשות אשם וחסר ערך סדוניים  שמפריעים לנו להיות אנחנו הכל יכולים. 

06/08/12 10:09
1437 צפיות

 

"לאלף את השדון"

ריצ'רד ד. קרסון

אלה החיים שלכם -

אל תניחו לשדון לשלוט בהם!

אלה החיים שלכם. אלה לא החיים של אמא שלכם, לא החיים של אבא שלכם, לא של הבן שלכם או של בן או בת הזוג שלכם, לא של הבוס שלכם ולא של הילדים שלכם. אלה החיים הפרטיים שלכם – וזאת המתנה האדירה ביותר שקיבלתם או שתקבלו אי פעם והיא כבר ברשותכם.

ומכיוון שהגעתם לעולם הזה כבני אדם, יחד עם חיים פרטיים משלכם, קיבלתם גם מודעות המאפשרת לכם להעריך את חייכם, להגיב כלפיהם ולנהל אותם באיזו דרך שתרצו ותבחרו, בכל רגע ובכל יום. יכולתכם להגיב לחייכם נקראת תגובה.

גם אם אתם באמת רוצים בכך, לא תמיד קל ופשוט להגיב לחיים באופן חיובי ובפנים מאירות. יכולת התגובה שלכם מושפעת מאוד, ולעתים אפילו מוכתבת על ידי בריון נתעב, מרושע וכה בלתי נסבל המסתתר בצללי מוחכם.

זהו השדון שלכם.

תגובות

דר' יוסי ווסק
דר' יוסי ווסק
חובב פעילות גופנית וריקודים חובב פסיכולוגיה, פילוסופיה ומדעי חברה. מנחה סדנאות בריאות והרזיה בדרך העצמה אישית של משתתפי ...