מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מרזים ומשמינים שוב ושוב.

רובנו מבינים שהתנהגות האכילה מתחילה בראש.  יש המודעים יותר ויש פחות למחשבות שמנהלות אותנו בהקשר של אכילה כדי לעשות שינוי אמיתי ביחסים עם אוכל כדאי מאד להתחיל מהראש תהליכים שמשאירים את דפוסי החשיבה הישנים, ומצליחים בכל זאת לייצר שינוי שנמשך לאורך זמן, הם נדירים וגם מאד תובעניים, מכיון שהם כרוכים במאמץ עצום, מעין סוג של מאבק אינסופי. כשמשנים את המחשבה מגלים שאפשרי להשתנות בלי לחוש את אנרגית המלחמה הבלתי נגמרת.  אפשרי להיות בהתנהלות חדשה ושונה עם אוכל שבתהליך הדרגתי הופכת להיות נינוחה וטבעית, חלק ממני . 

17/06/12 14:10
363 צפיות
אמונות כבדות משקל

 

"אני חייבת לאכול משהו מתוק בסוף ארוחה"

"לא יכול לשתות קפה בלי משהו ליד"

"ארוחה בלי לחם לא יכולה להיות משביעה"

"אם אני פותחת חבילה, היא תיגמר"

"אני לא מסוגלת לראות שיש שאריות"

מוכר? האם אלו משפטים ששמענו את עצמנו אומרים לא פעם?

האם ניסינו אי פעם להטיל בהם ספק? הרי אלו עובדות, לא? כמעט אקסיומות.

בפועל, אלו מחשבות. מחשבות שאנו מאמינים בהן, עד כדי כך שהן הופכות לעובדות, לחלק מהמציאות שלנו, ולכן נראה שאינן ברות שינוי!

מאות אלפי מחשבות עוברות בראשנו מדי יום, אילו מהן "בוחרות" להישאר? מחשבה הופכת לקבעון, או לחילופין לכוח מניע, כאשר אנחנו מאמינים בה! וכאשר אנחנו מאמינים לאורך שנים רבות במחשבה שלנו, היא הופכת להיות חלק כל-כך חזק מאתנו, היא הופכת בעינינו לעובדה, לחלק מהמציאות.

תגובות