מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לא הכל טוב אבל הכל לטובה :)

אומגה3 לחיים טובים יותר

מאת מאיהD
20/12/11 14:00
436 צפיות
בשורות טובות!!
בשורות טובות

עד היום סיפרתי לכם רק על הצד ה"אפל" של המחלה. היום אספר לכם גם על נקודת האור שהחזירה אותי לחיים מכל הבחינות.
כבר סיפרתי לכם שכשעדיין הייתי חדשה ב"להיות חולה כרונית" הלכתי כמו עיוורת אחר כל רופא,או דיאטנית שפגשתי. ככה זה בתחילת כל דבר חדש, כשלא מכירים, צריך הדרכה. וגם רוצים אותה מאוד. לקח לי הרבה זמן לקחת בחזרה את השליטה על הגוף שלי ועל אורח חיי.
לעולם לא אשכח את ההרגשה הקשה שחוויתי,  כשראיתי את כמות התרופות שנתנו לי מיד לאחר האבחנה. חמש סוגים שונים של כדורים, כשמכל סוג ניתנה לי אספקה לחודש,  וידעתי שזה לא ייגמר שם. הרי מחלות כרוניות מצריכות אספקה כרונית של כדורים נכון?
אני זוכרת איך החזקתי את השקית  עם הכמות הבלתי נגמרת של הכימיקלים שתמיד שנאתי, ופשוט פרצתי בבכי של ילדה בת שנתיים שגנבו לה את הסוכרייה. (או את הדובי האהוב ביותר). אני מנסה לא להיות דרמתית כשאני מספרת לכם את זה, אבל אין מה לעשות, דרמה זה חלק מהחיים, כנראה שאי אפשר להימנע מזה.
בימים הראשונים היה לי מאוד קשה לקחת אותם, תמיד לפני שהייתי בולעת אותם הייתי מביטה בהם כמה שניות במן מבט משולב של עצב כעס וגועל. כל העניין הזה לקח ימים ספורים בלבד, כי כבר הגעתי לשלב שפשוט לא הצלחתי לבלוע אותם, לא יודעת אם בגלל מחסום פסיכולוגי או פיזי. אבל אני סומכת על הגוף שלי שהוא יודע מה לעשות, ואם הוא דחה אותם כנראה ובעצם לגמרי בטוח, שהוא לא צריך אותם.
הפסקתי לזמן מה לקחת כל סוג של כדור, אני בכוונה קוראת להם כדורים ולא תרופות, כי במחלה הזאת   אין להם כל קשר לריפוי. הרי אין ריפוי למחלה הזאת, יש רק "בולמי זעזועים זמניים" .  במשך כחודש עד התור הבא לגסטרו לא לקחתי כלום, ואז אצל הגסטרו אתם כבר מנחשים מה קרה,הוא החליף כדור אחד בכדור אחר....וכך הלאה וכך הלאה וכך הלאה.
לא משנה כמה כדורים ניסיתי ולכמה רופאים הלכתי, שום דבר לא עזר, להיפך, הרגשתי שהמצב רק החמיר, אני זוכרת שבשיא שלי הדלקת הייתה 8.0 כבר עברתי ארבעה אשפוזים, באחרון שבהם ב2009 הגעתי לאשפוז במשקל 42 קילו,על 168 ס"מ. באותה תקופה לא יכלתי להסתכל על עצמי במראה, פשוט הייתי "שק עצמות". האשפוז ההוא ב2009 היה הקשה מכולם. לא אכנס לפרטים, אבל מאז הבטחתי לעצמי שאני לאשפוז לא חוזרת!
פשוט קיבלתי כמה החלטות ששינו את גורלי.
1. הפסקתי עם הכימיקלים
2. התחלתי להקשיב לגוף שלי, והבנתי בדיוק מה אני צריכה.
3.אני הולכת רק לרופא שמבין את "הראש שלי" במקרה שלי זה רופא המשפחה.
4. והכי חשוב, התחלתי טיפול טבעי שמתאים  לי בול!
הטיפול שאני לוקחת היום הוא אומגה 3 מצמח המרווה. אומנם אני לוקחת אותו רק כחודשיים, אבל אני יכולה לחלוק עמכם  שהדלקת ירדה דרסטית, מ8.0 ל3.29  מגניב אה? ואני מרגישה ממש טוב, אני הרבה יותר ערנית, העור שלי נראה נהדר, השיער התחזק, וגם הציפורניים, אבל אלה הם רק בונוסים, מה שחשוב הוא שאני מרגישה טוב. וזה אפשרי לכל אחד.
לפני שבוע הייתי אצל רופא המשפחה לראות את תוצאות בדיקות הדם האחרונות והייתי בשוק. הרגשתי שהאומגה הזאת עובדת, אבל כשראיתי את המספרים על המסך, הבנתי עד כמה המוצר הזה מדהים.
הגעתי אל המוצר הזה ממש במקרה, אחותי מכירה מישהי שמשווקת את זה, שיודעת שאני חולה, שהמליצה לי לנסות, מכיוון שאני מאמינה גדולה בטבע, ז"א אני מאמינה שלטבע יש את כל הפתרונות לכל הבעיות הרפואיות,  לא היה צריך הרבה כדי לשכנע אותי לנסות. בהתחלה התלהבתי מהעובדה שלכדור אין טעם לוואי, הוא נבלע ממש בקלות, וכמו המרווה הוא אפילו טעים. כבר ניסיתי מוצרים טבעיים בעבר שעבדו יותר כמשככי כאבים, אבל גם עשו בחילות.
לכן התלהבתי מהאומגה הזאת, היא נבלעת בקלות ללא טעם וריח לוואי, והיא עובדת, היא ממש עובדת!!
מייד כשראיתי את התוצאות על המסך רציתי לספר לכם על המוצר. אז הנה סיפרתי, ועכשיו אני גם יכולה לעזור לכם להשיג אותה ולהשתמש בה בעצמכם.
לפי הפרוספקט, האומגה הזאת עוזרת לכל מיני סוגי בעיות, מאוסטואופרוזיס, עד סכרת, דלקות פרקים ואפילו אקנה. 
תסמכו עליי, זה עובד!

אני יכולה לעזור לכם להשיג את המוצר הזה.

אפשר להשיג אותי במספר 052-95-25-125
או במייל mayadror83@walla.com
או כנסו לדף הפייסבוק שלי מרוולס-omega3

ומשם כבר אדריך אתכם כיצד להזמין מהאתר:)



 



בהצלחה
שלכם מאיה <3



 

תגובות

מאיהD
מאיהD
אפשר גם למצוא אותי ב: https://www.facebook.com/sindarella1983?ref=tn_tinyman