מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לא הכל טוב אבל הכל לטובה :)

מאת מאיהD
08/11/11 10:54
419 צפיות


במהלך השנים פגשתי הרבה רופאים, והרבה מהם זכו לכינויים שונים ומשונים, האהוב עליי מכולם, הוא "טיפוס".  טיפוס  הוא אדם שזוכרים.  שיש לו כל מיני יציאות מצחיקות, או צורת דיבור שונה ובדרך כלל הם ציניים, אבל מהסוג שגורם לך לחייך.  הוא פשוט אדם שקשה לשכוח, גם אם ממש מתאמצים. אני מניחה שכך רוב האנשים מגדירים "טיפוס".
הגסטרו הראשון שהלכתי אליו מייד אחרי בדיקת הסי-טי, היה צריך לקבל את תואר "טיפוס השנה" ומקרה שהיה כך היה.
הגעתי אל התור שנקבע חודש מראש מלווה ע"י אחותי הגדולה. ישבנו כמה דקות בחדר ההמתנה, דרך אגב למה   קוראים לזה "חדר המתנה" כשזה בעצם מסדרון?  לא משנה.. :)
לאחר כמה דקות  מאחד החדרים הקרובים לספסל שבו התיישבנו יצא איש מבוגר בעל שיער שיבה משקפיים, עניבת פרפר, ומבטא הונגרי כבד.
הוא הציץ בדף השמות שהחזיק, קרא בשמי הישן, (החלטתי לא לגלות לכם אותו) איחרת!! הכריז בקול, תחכי!! הוא קבע.  מייד אחר כך הוא קרא בשמה של אישה שהייתה אמורה להיכנס אחריי, וכשזאת לא ענתה (לא הגיעה) הוא אמר "טוב תיכנסי". אחותי ואני נכנסנו אחריו, התיישבנו מולו והגשתי לו את דף תוצאות הבדיקה.
דף בודד שעליו היה כתוב כל מה שדפוק אצלי במערכת.:)
לפעמים אני חושבת, שטוב, שלא עשיתי סי-טי ראש, את התוצאות של זה, אף רופא לא היה מצליח לקרוא :)  ובוודאי שהמחשב היה פולט הרבה יותר מדף אחד, או פשוט מתקלקל :)
בדף הבודד הזה, מפורט כל חלק במעיים, ולמטה בסוף באותיות מודגשות היה כתוב " תמונה שמתאימה למחלה דלקתית של המעי הדק, כגון מחלה ע"ש קרוהן"
הרופא אמר, טוב, יש לך קרוהן, זוהי מחלה דלקתית של המעי.
  בתמימות של אז חשבתי, טוב נו, דלקת, שטויות, כבר היו לי דלקות בעבר, אני אקח אנטיביוטיקה איזה שבועיים, מקסימום חודש, זה יעבור.
אחותי שישבה לצידי שאלה אותו, זה עובר? יש מה לעשות? הרופא ענה, זה לא עובר. זה לכל החיים. אני לא יודע על זה הרבה, כל מה שאני יודע זה שאסור מוצרי חלב, ומטוגן.
מאותו רגע שהוא אמר שזה לכל החיים, כבר איבדתי ריכוז, כל מה שאני זוכרת זה שהוא עוד הספיק להתבדח עם אחותי, כשביקש לקנות את הרכב שלה. "קחי צ'ק,  ותשאירי את המפתחות. לא זוכרת מה אחותי ענתה לו. אני רק זוכרת שהם צחקו.
יצאתי מחדרו כשאני מבולבלת. עד לאותו הרגע הייתי בטוחה שזה משהו זמני, שניתן לפתור על ידי תרופה שלוקחים לזמן מוגבל. על מחלה לכל החיים ממש לא חשבתי.
בדרך כלל שאני במצב של בלבול, או אי נוחות, אני מנסה לצאת מזה בבדיחה. הפעם לא היה לי שום דבר מצחיק לומר, אז צחקתי על המבטא של הגסטרו ועל עניבת הפפיון שלו, כך הוא זכה לכינוי "גסטרו-פוץ".
כשהגעתי הבייתה, מכיוון שבזמנו לא היה לי אינטרנט, רצתי מייד לספרייה העירונית.  רציתי לדעת כמה שאפשר, כי הרגשתי שאין לי שום מידע. פשוט הפילו עליי פצצה, מבלי לומר לי מה זה אומר לגבי חיי. האם הם השתנו לנצח, וכיצד? מה זה אומר, זה שאני חולה לכל החיים, מה לעזאזאל זה אומר?
עפ"י ויקיפידיה קרוהן- מחלת מעיים דלקתית"
עפ"י מאיהפדיה- זה הדבר הזה שהולך לעשות הרבה בלאגן.
המשך יבוא....
ותזכרו, אומנם לא הכל טוב, אבל הכל לטובה :)


 

תגובות