מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חיי בטורנדו: MS/טרשת נפוצח

18/05/16 13:42
1476 צפיות
הנה אני מנסה שוב. יותר קל לטוס לחו"ל מאשר לכתוב פה. הנושא החוזר על עצמו הוא הקשיים שנגרמים לאנשים כמוני עם קשיי הליכה על"י שדות התעופה. החלק הקשה ומשפיל ביותר תמיד קורה בעליה וירידה מהמטוס

תגובות

ערן-ברקוביץ
18/05/16 15:20

מה קרה?

כעיקרון על חברות התעופה לתת תמיכה ועדיפות לאלו עם קשיי הליכה, אך אני מבין שלא כך היה במקרה שלך...  

מריס-מור
19/05/16 7:27
שלום ערן, לו הצפייה שלך היתה אמת. בנתב"ג זה בדיוק ההפך מאז שאנחנו טסים שזה לפחות פעם בשנה ובשנים האחרונות פעמיים לכל כיוון. חברת התעופה הלאומית שלנו (הכי אשמה!) מתרצת תמיד שזה הנוהל של השדה. הרבה יותר נעים לטוס עם חברות אחרות איפה שאני לא צריכה להתכונן לקרב לפני כל נחיתה.

אם חברה אחת לא יודעת לתת את היחס והשרות המתאים לאנשים עם קשיי הליכה, ברור שכדאי לפנות לחברה אחרת. האם את יכולה לפרט כדי שאנשים נוספים יידעו ממה להיזהר?

אפרת_זיו
19/05/16 10:02

נשמע מאד מתסכל ומעצבן
 

עוזית
19/05/16 18:22

שלום לכם,
לא  יודעת על מה התלונות . נכון שבחו"ל  בכל שדה השרות לנכים קצת יותר טוב, אבל גם בארץ ישתפרו.אני טסה תמיד עם סקוטר, ותמיד עוברת את כל התור כי אנשי הביטחון קוראים לי. וגם בעליה לטיסה אני עם הסקוטר עד הכניסה למטוס ואז לוקחים אותו ואני מקבלת חסרה בנחיתה. צר לי זה לא מה שקורה עם כולם.

אפרת_זיו
19/05/16 18:46

עוזית כיף לשמוע גם פידבקים חיובייםyes

מריס-מור
23/05/16 7:33

ערן, מהפה שלך לגורמים האחראים בנתב"ג. יש 2 בגים כלליים של השדה ועוד 2 של אל על. מסיבות לא מובנות קשה לאותם גורמים לחבר את הבגים עם הנהגים שלהם ואם שרות כסאות הגלגלים. אני עשיתי את הטיול של השרוול והלאה רק בעזרת הרלטור שלי. לא פעם אני גרמתי להאטת הירידה מהמטוס בגלל ההליכה האיטית מאד שלי. הסבל שלי הופכת לסבל של כולם. נוסף על כל זה אנחנו נוסעים במח' "ביזניס" (עסקים) כדי לעלות (זה תמיד בסדר) ולרדת מהמטוס בהתחלה ולא בסוף . באל על ובנתב"ג תמיד יש בעיות. בחו"ל הכל עובד חלק בכל מקום ועם כל חברה

היי מריס
אני לא מומחה לשדות תעופה, אבל שירות הסעות פשוט למתקשים בהליכה ולתכנן את הירידה והעלייה במטוס נשמעים לי אלמנטריים ופשוטים לביצוע. לדעתי הכעס שלך מוצדק, כי הפתרונות הם פשוטים ודורשים קצת תכנון, הגיון ותשומת לב. הלוואי ויפיקו לקחים.

מריס-מור
24/05/16 7:34

תודה ערן