מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאובחן חדש בטרשת צריך את עזרתכם

מאת סאם אר
21/03/16 21:09
1531 צפיות
שלום לכולם
קוראים לי סאם בן 29 רווק שרק סיימתי את הלימודים שלי והתחלתי קרירה בתחום הביטוח באחת החברות המובילות בארץ.בחור שאוהב את החיים אוהב לטייל ורוכב אופניים קבוע ושבעצם הרכיבות זה מה שאני הכי אוהב לעשות ושזה כבר חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ..
לאחר שסיפרתי על עצמי קצת אספר לך את הסיפור שלי .
ביום בהיר התחילו סימנים של חולשה בהליכה קור בכפות הרגלים ונימול בכף יד שמאל ועין שמאל נעצמה לאחר כמה בירורים עם רופא ניורולג  פרטי וmri עלה החשש לטרשת נפוצה האופא נתן לי הפניה לבית החולים למחלקת עצבים בילנסון שם המשכו את כל הבדיקות ונעשה גם mri לעמוד השדרה שגם מעיד על טרשת וגם בדיקות חומר גזע מוח גם תומכות באבחנה אושפזתי לצורך טיפול באסטרודים בעירוי לתרופה של 5 ימים וכדור אשלגן ולאחר מכן מעבר לפרדזון עם ירידה במינון ושוחררתי הביתה לאחר 14 יום  עם הפניה לפיזוטרפיה והידוטרפיה והמלצה חזרה למכון כושר .
מצב השתפר הפנים והעין הסתדרו אך עדין יש תחושה של חיבוק ברגלים שהיא משתנה מעת לעת פעם מורגש חזק פעם קל ואותה תחושה של חיבוק (חגורה לוחצת)על הבטן גם משתנה חזק/קל שזה מקרין על גב תחתון מאחר וגם אובחן פלט דיסק קל.
שבוע שעבר לקחתי החלטה עם הרופא מהבית חולים להתחיל טיפול ברבריף 44 מ"ג הזרקה 3 פעמים בשבוע עם המכשיר וגם ביקשתי משהו על מנת להקל על הרגלים והבטן רשם לי מרשם לרילקה אך הקופת חולים לא מאשרים זאת .
הרופא שבודק את האישורים לכדורים בקופה שבדק הוא גם ניורולוג ולטענתו אין קשר בין המחלה לכדור המבוקש ושאין התוויה .אני כבר לא יודיע מה לעשות ולמי להאמין ומפחד מאוד מהמצב ברגלים כי זה משתנה .
הרופא המטפל במרפאת הטרשת מצד שני אומר שזה אמור להעלם לבד אחרי זמן מה ובינתים אני חודש וחצי לאחר האשפוז ולא מרגיש שזה נעלם האם באמת זה נעלם לאחר תקופה מסוימת ? ומה הייתם ממליצים לי כמאובחן חדש.
תודה ורק בריאות לכולם

תגובות

אפרת_זיו
22/03/16 10:03

ברוך הבא לכמוני!
אני חושבת שכדאי שתצטרך לקהילת טרשת נפוצה פה באתר ותעלה על קיר הקהילה את הסיפור שלך. תוכל להיעזר שם באנשי מקצוע מן השורה הראשונה, חולים אחרים, פסיכולוג והמון המון מידע מקצועי.
הנה קישור לקהילה: http://www.camoni.co.il/communities-%D7%98%D7%A8%D7%A9%D7%AA%20%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%94

סאם-אר
22/03/16 11:27

תודה בוצע

אפרת_זיו
22/03/16 11:29

חג שמח! devil