מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לדבר או להסתיר?

11/02/16 22:21
1121 צפיות
מדי פעם בא לי לדבר עם מישהו, לספר. אבל מה יגידו? מה יחשבו? מצד שני, לפעמים מפוצץ אותי שאנשים חושבים שאני חזקה. פעם אחת שיתפתי חברה. עם הזמן היא התרחקה ממני, עכשיו שנים לא דיברנו. אני לא יודעת אם זאת הסיבה, היא לא מוכנה להגיד לי. בעלי יודע אבל לא לגמרי מבין למה לפעמים קשה לי לקום מהמיטה, למה לפעמים הכלים נשארים בכיור. לפעמים גם אני לא מבינה, במיוחד שהכל בסדר בחוץ.
אני נזכרת בהרצאה ששמעתי, בחור צעיר ואמיץ שלא פחד לדבר על זה. הוא אמר שלהיות עצוב שמשהו רע קורה זה עצב וזה קורה לכולם. להיות עצוב שהכל טוב זה דכאון. וזה מה שיש לי ומי שלא עבר את זה לא מבין. הייתי פעם אצל פסיכולוגית אבל אפילו לה היה לי קשה לדבר. אני מדברת הרבה עם עצמי. זה עוזר לכתוב פה, כנראה אכתוב שוב.

תגובות

אפרת_זיו
15/02/16 9:49

אז פה זה בדיוק המקום! לא יודעים מי את מגיעים נקיים לקרוא ולהגיב בלי דיעות קדומות בלי ידע מוקדם.נסי אותנו

שלום-12
16/02/16 13:10

שלום אפרת. חברה שנטשה לא משנה מה הסיבה היא לא חברה אמיתית ולא כדאי להכות על חטא ולייסר את עצמך ברגשות אשמה . הוונלה 75 מ"ג שאת לוקחת היא פחות מרבע מהכמות המותרת הכמות המותרת היא 375 מ"ג אני לדוגמא לוקח 300 מ"ג וזה הציל לי את החיים, אני פשוט כל הזמן עם הראש מעל המים גם ברגעים הכי קשים,היכולת שלי להתמודד עם כל משבר היא קלה יותר ולעיתים זה חולף לידי,במקרה שלך כפי שאת כותבת שעדיין את מתקשה להתמודד עם המציאות היום יומית שאין ספק שהיא שוחקת את חייבת להגדיל את המינון בהדרגה כמובן בתאום עם הרופא כך שאין לי ספק שאיכות החיים שלך תשתפר ללא הכר.
תלכי על זה.
בהצלחה
שלום