מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםרגשות להוציא הכל מבטן

קוראים לי דליה ואני בת 28 עוד מעט ולצערי אני עוברת תקופה לא קלה אין לי עבודה אני מחפשת עבודה אבל לא קל למצוא כי אני לא מבינה למה אני לא מצליחה למצוא אני מנסה בכל דבר חוץ ממלצרות וטיפול בזקנים התחלתי תהליך עם כמה מקומות כדאי לעזור לי אבל אף אחד מהם לא נתן לי את העזרה  המצב הכלכלי שלנו לא טוב יש לנו מאמנת שעוזרת לנו אבל זה קשה  המטרה שלי היא להכיר חברים חדשים אני מקווה שאתר הזה יעזור לי 

מאת דליה 21
14/12/15 19:36
826 צפיות
ערב נעים לכולם 

זה הסיפור שלי

 

אני חיה עם אימא לבד. לפני ארבע שנים איבדתי את סבתא שלי וגם אבא שלי נפטר בבית.  אני ראיתי את המוות שלו, אימא הייתה בעבודה אין לי אחים.אבא נפטר מסיבות לא ברורות, כנראה דום לב, אבל רק מגיל 23 הבנתי שהוא לא רק היה חולה פיזי אלא גם נפשי.

 

הוא שלח אותי לעשות בדיקת הריון ושלח אותי לבדיקה גניקולוגית והוא עוד אמר שהייתי טעות שלא הייתי צריכה להיוולד, בעקבות זו הלכתי לטיפול פסיכולוגי.

 

לפני כמה חודשים איבדתי את הדודה שלי שהייתה אחות של סבתא שלי ומאז ודאגה לנו, ומאז שהן נפטרו יש לי מחשבות שאני אאבד את אימא שלי ואני כל פעם נכנסת לפחד במקרה והיא לא עונה או כל מיני דברים אחרים.

 

מאז אני עוברת תקופה לא קלה. לפני כמה חודשים גיליתי שחברה שלי היא לא חברה שלי בהתחלה הכל היה בסדר, סיפרתי לה מה בעצם אבא שלי עשה והיא הייתה שם בשבילי ובאותה תקופה שהיא עבדה ואני לא היא התאהבה באבא של אחד מהילדים ולא היה רומן סתם הייתה פנטזיה והיא הייתה מאוד אובסיסיבית והיא כתבה לו מכתב שהיא אוהבת אותו והיא סיפרה לבנות של הזומבה שמאז היא פופולרית שם היחסים היו בסדר למרות שהיא אף פעם לא הזמינה אותנו לשום מקום וגם ביום הולדת שלה אנחנו שילמנו לה לסרטים למסעדות ולכל מיני דברים נוספים אבל מאז שהיא לומדת באוניברסיטה היא לא שיתפה אותי במה שעובר עליה וכשהיינו יוצאות מהשיעור היא תמיד נשארה לדבר ואנחנו הלכנו הביתה כי היא לא רצתה שנשמע מה שעובר עליה.

 

ביום האהבה היא רצתה לצאת כי הרגישה רע וכולנו היינו בעד ואני הזמנתי מקום ובאותו רגע אני כעסתי עליה כי היא רצתה להשתלט וזה לא פעם הראונה שהיא מתנהגת ככה. ולא נתתי לה ובאותו יום כשהלכנו היא לא הודיעה לאחת מהבנות שהיא לא נוסעת איתנו אלא ביקשה ממני להעביר הודעה וכשהגענו אני ישבתי בפינה והיה צפוף ולא התייחסו אלי.

 

וזה לא פעם ראשונה כשיצא הסרט "חמישים גוונים של אפור" הן רצו ללכת ואני לא מתחברת לסרטים הללו  אז החלטנו להתפצל והן לא הציעו לנו לבוא איתנו היא תמיד דאגה שהיא תיהיה הראשונה שיקחו אותה ולנו בכלל לא נשאר מקום היינו צריכים לשלם כסף למונית וזו לא הפעם הראשונה וכשסיפרתי לה על הרגשות שלי היא התחילה להגיד שאני לא מתנהגת לפי הגיל שלי, שאני קנאית ואני מדברת שטויות.

 

היא עוד טענה שהן מתייחסות אליה ככה בגלל בחורה מברזיל שהייתה איתנו בקבוצה הכירה לה את הבנות היא טענה שאני צריכה לעבוד על עצמי וחשבתי שאולי אני באמת לא בסדר והתחלתי תהליך של קואצ'ינג וגם התחלתי  תהליך של תות ואז לפני חג סוכות יצאתי עם חברה שלי שאירגנה אירוע נסעתי איתה לבילוי באותו יום בחג עצמו הבנתי מי היא באמת מאז 2 בנות מהקבוצה שאחת היא חברה שלה שאני מעדיפה לא להציג את השם שלהן מתייחסות אלי בצורה מגעילה ​כשירד גם אחד מהן הציעה שניסע הביתה עם אחת מהבנות האחרות ואותה הבחורה שנסענו איתה התייחסה אלינו מגעיל והיא התחילה ללעשות פרצופים כשהמדירכה שלי ביקשה ממני לעזור לה בכמה צעדים כי אני היחדיה שזוכרת את הצעדים ואף פעם לא קילבתי מחמאות מהן רק כשהיא רוקדת היא מקבלת מחמאות למשל כשהמצאתי ריקוד לשיר של הארוויזיון אז לא קיבלתי מחמחאה וכשהיא ועוד שתי בנות עשו ריקוד לשיר fireball של pitbull אז כל  הבנות התלהבו וששאלתי אותה למה לא הזמנת אותי היא אמרה זה היה בספונטניות ולא סיפרתי למדריכה או לשאר הבנות מה אני מרגישה כי היא תמיד מדברת על הבעיות שלה ואי אפשר לדבר עם מדריכה או עם שאר הבנות וגם אני מפחדת מהתגובה שלה שהיא תתחיל להגיד שאני מקנאה ואני לא מתנהגת לפי הגיל.

 

וכשהיא אמרה לי לא יכולתי להגן על עצמי היא כל הזמן תקפה אותי ולא נתנה לי לדבר. היא טענה שהחינוך שלי לא בסדר.והן מתנהגות לא רק לי ככה אלא גם לאימא שלי חברה שלי לא סובלת אותה בכלל ובנוסף היום הולדת שלי מתקרב בעיקבות המצב התחלתי לדבר עם הפסיכולוגית והיא טענה שככה היא ושאין מה לעשות רק להתעלם   אני מנסה להתעלם אבל זה לא קל .

 

אני אשמח אם תספרו לי על הבעיה שהייתה לכם או שיש לכם כזו או אחרת ואיך אתם מתמודדים או התמודדתם איתה?

 

ומה דעתכם לחגוג איתן את היום הולדת למרות ההתנהגות של אותן הבנות?

 

אני מאחלת לכם ערב נעים וחמים 

 

 

 

תגובות