מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חרדה המשולבת עם פאניקה כתוצאה מלחץ

כמוניבלוגיםחרדה המשולבת עם פאניקה כתוצאה מלחץטיפולל תרופתי וקבוצתי למצב חרדה ופאניקה

טיפולל תרופתי וקבוצתי למצב חרדה ופאניקה

מאת aviram1
13/07/15 8:56
713 צפיות
שלום לכולם אני חדש פה וסובל כחודשיים שלוש מהתקפי חרדה מטופל כרגע ברמוטיב וכדור שינה טבעי ללילה במידה והחרדה עולה אני לוקח וואבן. החרדה מתבטאת כרגע בכל מה שקשור למלחמה ופיגועים אפילו שאין לי פוסט טראומה ממלחמה מסויימת. הייתי שמח להכיר אנשים עם מצב דומה לפתח שיחה ללבן דברים ואולי לעזור כך אחד לשני עם התמודדות במצבים קיצוניים.

בשיחה עם פסיכאטר אובחנתי עם התקפי חרדה ופאניקה כתוצאה מלחץ כלכלי משפחתי זה פשוט התבטא במשהו כמו מלחמה .אפילו שמעולם לא פחדתי מזה. היום בימים לא טובים אני מרגיש לחצים בחזה קוצר נשימה ואתמול באזעקה שהייתה בטעות הפכתי ללבן כמו סיד וכל גופי רעד.

יש לי שאלה בנוע לרמוטיב אני לוקח אותו כחדשיים ואמנם ביום יום אין לי חרדה כמו בהתחלה אבל כל הזמן זה נמצא מתחת לפני השטח ומספיק גירוי קטן להעלות את החרדה. אני מתלבט לנסות להפסיק את הרמוטיב לכמה ימים ולראות אם בעצם ההתעסקות עם שינוי הסרטונין הוא זה שמשאיר לי את זה ולטפל בבעיה העיקרית שהיא בעצם הלחץ הכלכלי והשינה הלא טובה ששנים סבלתי ממנה אבל לא ייחסתי אליה חשיבות וזה התפרץ כך. או שבמידה והפסקת הרמוטיב לא תועיל והואיל והרמוטיב לא נותן לי הרגשה של שיפור משמעותי אפילו אחרי תקופת טיפול היא האם ללכת על משהו יותר חזק כמו ויפאקס שניתן לי ע"י הפסיכולוגית ומפחד מהתופעות לוואי פשוט לא עברתי אליו. כי היא אמרה שגם הרמוטיב מאוד טוב ואם הוא מועיל אין שום סיבה לעבור לויפאקס. פשוט היא נתנה לי אותו בכל מקרה ואחליט שכן. הבנתי שהויפאקס מעבר לסרטונין מעלה גם אנדרנלין שאמור לעזור אך מצד שני להפריע לישון טוב בלילה.

חוץ מזה אחרי התקף ופניה לרופא שהמליץ ללכת לפסיכאטר מעבר לטיפול תרופתי פניתי למחלקה המטפלת בנושא ולצערי התורים שם נקבעים כחדשיים שלוש קדימה . הפסיכאטרית המדוברת לעייל  פניתי אליה באופן פרטי אבל לצערי אין לי אפשרות ללכת לפסיכאטרית כזאת כי זה עלה המון כסף. פשוט בגלל שהבנתי שאין סיכוי שדרך הקופה זה יקרה מהר הייתי חייב לקבל חוות דעת ומהר על מצבי

חוץ מזה מהקריאה על הנושא ומהאנשים הסובלים מכך אני מבין שקבוצת תמיכה יכולה מאוד לעזור בטיפול ובהתמודדות. האם יש קבוצה כזאת באזור הצפוןטבריה או רק במרכז אנשים סובלים מפאניקה?

תגובות

Momi
14/07/15 7:54

שלום לך יש כדור שנקרא ציפראלקס והוא כדור טוב מאוד נגד חרדות , תתייעץ עם המטפל שלך לגבי הכדור, מקווה שעזרתי.

אפרת_זיו
14/07/15 14:37

צהריים טובים,

האם ניסית להיוועץ במומחים שלנו בקהילת דיכאון וחרדה?

או אולי ברוקחת בפורום רוקחות ותרופות? אני בטוחה שיוכלו לכוון ולסייע.

הנה קישורים לשם: 

רוקחות 

 

דיכאון וחרדה