מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

להמשיך את החיים.

שנה חלפה. עונות עברו אך פתרון אחד, עוד רחוק.

04/10/14 22:09
1042 צפיות
זמן רב עבר מאז הפעם האחרונה בה עליתי על הדפים. הרבה לא קרה מאז וחשבתי לעצמי שאולי, כבר פרקתי את כל שיש על ליבי ואז, הבנתי ששוב מגיע ה-5 באוקטובר ושוב אני מתבגר בשנה. כך פתאום בערב אחד נפלתי לתוך בור עמוק מאוד של מחשבות, על העשור וחצי האחרונים, על כל המידות בחיי ועל המשך הדרך. זה קצת מוזר אבל בהתחלה היה נראה שיש תקווה מסוימת, המצב לא היה נראה כחוק משמיים ואולי, הדברים יסתדרו. כיום, כ-16 שנים אחרי התקווה הזאת עברה תהליך... הפכה ליאוש, המשיכה להדחקה, עברה להבנה והגיעה לקבלה. אבל, כמה זמן ניתן להחזיק בבן אדם על רגל אחת ולומר לו ש... "יש עוד תקווה על תתייאש, הרפואה היום פותרת הכל" אז לכול המרואיינים בטלווזיה ברדיו ובעיתונות, שאומרים דברים לציבור החולים ונוטעים בנו תקוות ומבטיחים שיהיה בסדר... איפה אתם והרפואה המתקדמת כשאני חוטף סטירות לחי מצלצלות, ואף אחד לא מצליח להבין את פשר המחלות, בהן אני לוקה בכל תקופת זמן. זה התחיל בסוכרת, המשיך לבלוטת התריס עבר למעיים עלה אל הכבד ועכשיו, בעיתוי כה נהדר, הקושי לזוז מתגבר. מחר יום הולדתי ה-34, אלך לעבור את הבדיקות הנחוצות כדי לדעת, מה עוד גופי מתכנן עבורי. כולי תקווה שלא אגלה דבר, כי האמת ,נמאס לי לחקור ולגלות בעיות חדשות. מאחר ובינתיים לאף בעיה אצלי, אין פתרון.

יום הולדת שמח לי...

תגובות

אני לא פסיכולוגית, אבל נראה לי שעצם כתיבת הפוסט הזה מעידה שאתה בתוכך יודע שניתן לשפר את בריאותך ושווה להשקיע מאמץ בנושא. ממליצה שתמשיך לכתוב שכן זה תמיד מוביל לרעיונות חדשים.

האם אתה בענייני תנועת גוף-נפש כמו - יוגה או טאי' צ'י? לי הטאי צ'י מאוד עזר בתקופות שבקושי יכולתי לזוז.

אסתי64
05/10/14 14:12

שלום ליאור,

דבריך ריגשו אותי מאוד. יום הולדת שמח לך. מבין הדברים שכתבת נשמע שאתה עדיין מקווה שדברים יסתדרו.

האם ניסית לשנות את תזונתך, (כמובן בעזרתו של אדם מקצועי שתאמין בו)? סוכרת, מעיים, כבד, כל מערכת העיכול ניתן לרוב להתגבר על הבעייתיות בעזרת תזונה נכונה. 

שנה טובה והצלחה.

BMartin
05/10/14 18:28

יום הולדת שמח

ליאור-וינר
05/10/14 20:57

שלום לכולם, 

אכן שיניתי את הרגלי התזונה שלי לאחרונה אך הבעיה באה עקב שנים של התדרדרות לצערי. היום הייתי בבדיקות ולצערי התבשרתי שאני לוקה בפולינוירופתיה, דבר שמסביר את הקושי שלי לבצע פעולה פשוטה של הליכה. למען האמת, הרגשתי עוד מכבר שמשהו כזה הולך לקרות, כך שעכשיו אני מוכן לשלב ההתמודדות עם הבעיה. מקווה שיהיה בסדר, תודה לכולם. ואם משהו מכיר את המצב בו אני נמצא, אשמח אם תאירו את עיניי.

ליאור וינר
ליאור וינר
סוכרתי טייפ 1 כבר 17 שנים. חולה בדלקת כבד אוטואמונית ודלקת מעי כרונית.