מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםהפעם הראשונה ...זה הולך ומחמיר ......

04/05/14 18:38
655 צפיות
או שאני מרחמת על עצמי יותר מידיי או שקשה לי להבין ולהכיל את העובדה שהגוף שלי חלש .. מותש.. לא יכול להחזיק עוד שניה ... זקוק לי .. ואני מענישה אותו .. על כלום .. הוא סובל

זה מחמיר אני מרגישה את זה .. כואב לי הגרון , כואבת לי הבטן , כואב לי הצלעות  ,

אני תוהה איך אנשים שסובלים מבולימיה יכולים להחזיק מעמד שנתיים חמש עשרים .. כמה כוח סבל זה פשוט מטורף ! או שאני פשוט לא יכולה להרגיש אפילו טיפת סבל או כאב אני חלשה פיזית ונפשית ..

מתעלפת ומנסה להרים את עצמי בלי שאף אחד יראה ויחשוד שמשהו לא בסדר .. זה קשה ... לא ידעתי שזה כזה קשה

עשיתי צעד התקשרתי לתל השומר אבל הם לא רוצים לדבר איתי רק עם אחד ההורים .. אבל הם בטוחים שיצאתי מזה לגמרייייי הם לא חושדים בכלום איך פתאום בום אני מודיעה להם את זה ???

גם שהם ידעו לא חשבנו על זה כאופציה בכלל .. אז איך פתאום אומרים דבר כזה ? איך אפשר להמשיך לחיות עם כזאת תחושת אכזבה ששוב אכזבתי והצלחתי לדפוק לעצמי את החיים .. ????

תגובות

מיכל-אפק
05/05/14 20:30

דניאלה יקרה, הצעד הראשון שלך לכיוון החלמה יהיה לספר להורים. להפסיק להסתיר. להפסיק לשקר, להפסיק לזייף. הנטיות האלה הן האויב הכי גדול שלך והן השותפות הכי טובות של הפרעת האכילה שלך.

שקרים הסתרות וזיופים הולכים יד ביד עם הפרעת אכילה. כך שאם רוצים להיגמל מההפרעה צריך להפסיק אלה השקרים וההסתרות.

האמת שלך היא בסדר. האמת שלך היא מה שאת והעולם הקרוב לך צריכים ללמוד לקבל ולהעריך ולאהוב, עם החוזקות והחולשות. האמיני לי לכוווולנו יש לא מעט חולשות ובעיות. אנחנו פשוט צריכים ללמוד לקבל אותם ולחיות איתם. ומי שלא יכול לחיות איתם לצידינו לא ראוי להיות קרוב ותומך.

אולי תכתבי להם מכתב. אולי תתחילי עם אחד מההורים עם זה שקרוב לך יותר. פשוט תאמרי להם שאת צריכה לדבר איתם ולספר להם משהו שעובר עליך, שאת במצוקה, ותני להכל לצאת.

אני די משוכנעת שמשם הכל כבר יעלה על דרך המלך...

מסכימה לנסות?

דניאלה32
10/05/14 23:28

מיכל יקרה .. אכן לקחתי את אימי לשיחה והתחלנו לנסות לטפל .. פניתי לתל השומר ואמא שלי דיברה איתם אני מקווה שדברים יתחילו לזוז ואני ירגיש יותר טוב ...

מיכל-אפק
11/05/14 18:31

שמחה מאד לקרוא.