מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת מיי-רב
16/03/10 9:07
2100 צפיות
יום מעשים טובים b

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? מחקרים רבים הוכיחו שפעילות התנדבותית היא מדד האושר הגבוה ביותר. ככל שאנחנו נותנים מעצמנו למען מישהו שזקוק למשהו שיש לנו, כך הסיפוק גדול יותר והאושר ממלא אותנו.

עצם הנתינה, נותנת לנו, אנחנו מקבלים כל כך הרבה תוך כדי הנתינה הזו ואגלה לכם סוד? זה מעלה אוטומטית את מדד האושר של האדם לו אנו נותנים

ואני אומרת, פנו לכם זמן לתת, לא רק בשביל אחרים אלא גם בשבילכם. תמיד אפשר למצוא מליון תירוצים למה לא, נסו לחשוב רגע, למה כן? זו לא חייבת להיות נתינה יומיומית, זה יכול להיות פעם בשבוע, שעה, או בתדירות נמוכה יותר, מה שחשוב הוא לעשות את זה מכל הלב ולא כמשהו שמרגיש כמו מטלה, אלא עם לב פתוח ואין לכם מושג כמה תקבלו חזרה!

ולמה אני מספרת לכם את כל זה עכשיו, כי היום הוא יום מעשים טובים, היום הזה נולד כדי להכניס למודעות של האנשים את החשיבות הגבוהה של התנדבות, נתינה, התחברות עם הקהילה. זה לא אומר שהיום חייבים לעשות מעשה טוב אחד ועד שנה הבאה להמשיך בשיגרה עד ליום מעשים טובים הבא.

הפכו את ענין המעשים הטובים למשהו שבשגרה, התחברו לשפע. מכירים את חוק הנתינה והקבלה? זהו חוק של היקום שאומר שכמה שתתנו - תקבלו, חוק ששומר על איזון בין הקבלה לנתינה. נתינה וקבלה הם היבטים שונים של זרם האנרגיה ביקום.

עשו מעשים טובים על מנת לתת ולא על מנת לקבל. שימו את האגו בצד ותנו בלב פתוח, הקבלה תבוא, התמורה תתקבל בתוככם, אל דאגה.

אפשר לתרום כסף, זמן, להיות יצירתיים ולתת מתוך ידיעה שזה יחזור אלינו חזרה ותמיד בטוב

אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצה שפתחנו, ולשתף במעשים טובים שעשיתם, במקומות בהם אפשר להתנדב, ובכל דבר שקשור למען הקהילה. תנו השראה.

http://www.camoni.co.il/index.php?idr=400&idr=29&v=83

יום שמח לכולם

תגובות

אסף-מלר
17/03/10 11:54

 הכי חשוב מעשים טובים, שינויים גדולים מתחילים משינויים קטנים ויום יומים.

ארתמיס
19/03/10 9:50

הטוב מביא לעוד טוב
תמיד טוב לעשות טוב למישהו אחר

 למי רב ערב טוב כאיש שמיתנדב במקומות רבים אני אומר לך תודה בשם כול האנשים הטובים שעוזרים לאחרים אני בעוד 50 דקות לוקח ילדה חולה לבית חולים איכילוב לטיפול יש לי רכב ןפנוי  להובלה עבור מעשים טובים  תודה לך חנוך 0528509501