מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

על החיים ובריאות

יותר מעשרים שנים אני סובלת מכאבים שונים, ועמיא מילדותי היה לי כביכות עקמת לאחר מכן קראו לזה סקוליוזיס ובמשך השנים זה נהיה   קבוע ---ספונדוליטיס לאמבר, עבדתי ככל שיכו לתי עד גיל 50 וז פיטרו אותי. כבר בעבודה הייתי לוקחת כדורים נגד כאבים. ביטוח לאומי הכריחו אותי כל התקופה הזאת לעבוד כמו כולם. את לא נכה,יש לך ידיים ורגליים זה רק כאב. כמובן מאותה סיבה לא קיבלתי ניידות, את הולכת בלי קביים ובלי כיסא גלגלים,, זה רק כאב אמרו לי!!! יש ימים מרוב כאבים אני לא קמה מהמיטה. בשנים האחרונות נפלתי על הרצפה , עקב בעיות ראיה,כל מיני מכשולים בדרך, יש לי כעת שבר בכף רגל שמאל, וקשיי הליכה. בזמן האחרון,צצו לי ורידים,וויד ימין מתכופפת ואי אפשר ליד את כף היד מרוב כאבים, ברור שעשיתי צילומים והלכתי לרופאים, אבל קיבלתי כל הזמן תרופות הרגעה נגד כאבים וחרדות שאני לא ישה טוב בלילה. בסוף אמרתי לרופאה -אני רוצה הפניה לרמטולוג, אז היא ציינה שגם היא נותנת הבחנה זאת או אחרת ונתנה לי צילומים שונים. אתמול עשיתי צילום חזה ומה אני רואה אין מכתב עם הסבר בכלל, בצילום בצד שמאל יש חוליות באופן ברור אך בצד ימין חצי חסר חוליות וזה מופיע בצבע לבן, כמובן שאני לא מבינה בכך כלום,,, אך תור לרופאה יש רק ביום ראשון ועד אז אני שרויה בחרדה. מלבד זאת ניסיתי לקבוע תור לרופא רמטולוג מסתבר שבקופת חולים כללית במגדלי המאה --אין תור עד ספטמבר אז החרדה שלי הולכת וגדלה כי אני תריכה להמשיך לקחת תרופה נגד כאבים

מאת אלונה5
23/05/13 17:53
859 צפיות

כאבים ביד בכף הרגל ביד ובגב,ואם יש טעויות בכתיב זה בגלל שאני אחרי ניתוח בעיניים קטארקט

חלילה איניני נכה,אך הכאבים גורמים לי להגבלה מסויימת בתנועה,,,,

תגובות

BENO1952
23/05/13 18:19

שלום אלונה,,

ראשית מצער לשמוע שאת סובלת כל כך הרבה שנים.

שנית את יכולה להזמין תור להתיעצות באופן "פרטי" [יש לך מושלם?] 100 שקל בלבד ויכולה לעשות זאת 5 פעמים בשנה,על פי כללי המושלם.

שלישית מומלץ לך לקחת עורך דין שיטפל בבעיות שלך מול ביטוח לאומי.יש אפשרויות שונות לסכם איתם על דמי השכר כך שלא "יעמיס" עלייך מבחינה כלכלית.

לא מאוחר להגיש תביעה/ות לביטוח לאומי.

לקחת תרופות משככות כאב זה בכדי להקל עלייך מעט על מנת שתוכלי איך שהוא לתפקד.

אין לך צורך להיכנס לחרדות מיותרות,smiley כי יש לך מספר בעיות שגורמות לכאבים ולפגיעה התיפקודית של יום יום.

את יכולה אולי לחרוד כשאת לא יודעת.

כל עוד לא ניתן פיתרון לבעיה,היא תמשיך לגרום לך לכאבים.

רצוי כאמור לפנות לראומטולוג על מנת שיוכל להפנות אותך לבדיקות וצילומים שונים בכדי לטפל במקור הכאבים.

כל טוב,,,

אפרת_זיו
23/05/13 19:15

הי אלונה

טוב שהגעת אלינו לפחות כי פה לא מחכים חצי שנה בתור :(

קשה לשמוע על המצב שלך.

את בעצם מחכה לפענוח של הבדיקה, ייתכן כי את יכולה לקבל ססמא כדי לבדוק תוצאות פענוח דרך האינטרנט. שווה לברר זאת.

לגבי תור לראומטולוג, אם המצב קשה ביותר אני לא מחכה לתור אלא פונה לבית חולים. באיכילוב יש מרפאת חוץ ראומטולוגית שניתן לקבל בה תור למשל. שקלי זאת כאופציה.

והכי חשוב - תרגישי טוב ונסי להיאחז בדברים הקטנים המשמחים ומסיחי הדעת.