מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

adhd וחיות אחרות

כמוניבלוגיםadhd וחיות אחרותאחת שתים שלוש נסיון

מאת מיכל ט
24/09/12 15:21
1016 צפיות

דברים לא צפויים קורים לאנשים כשהם עושים את הדברים הכי טרויאליים - ארכימדס ישב באמבטיה, ניוטון התפנן מתחת לעץ ואני יושבת במשרד כבר ה-מ-ו-ן זמן.

פעם ,לפני שנתים (היום בשמונה בבוקר) הגעתי לעבודה . מאז כבר הספקתי לעשות הפסקת צהריים, להזמין את חברי הצוות שלי לישיבת ארטיקים בהולה ולחגוג יומולדת למשהי אחרת. ומה עכשיו? כן אני יודעת שקיימת האופציה של לעבוד - אני פשוט פוסלת אותה על הסף כגזרה שהציבור (אני) לא יכולים לעמוד בה כרגע.

אי לכך ובאפן חגיגי אני מכריזה על תחילתו של הבלוג - פעם קרו לזה יומני דנית אבל פעם זה פעם  ולמה להתעכב על זוטות. פעם כבר כתבתי בלוג  אבל עדין להתחיל משהו ועוד בבית חדש שאני לא מכירה את השכנים זה לא פשוט.

אני אתחיל בהתחיבות - זה תמיד עושה רושם טוב של רצינות: הריני מתחייבת בזאת שלא להיות עקבית בנושאים עליהם אני כותבת, לא להתמיד בכתיבה ובאפן כללי לא לעמוד בציפיות. יופי, לא נראה לי שכדאי להתחיב לעוד משהו - בכל זאת אין שום סיבה להעמיס.

ובכן, השעה 15:21 (אבל מי סופר) זמן מצוין לחתום את דברי ולצאת הביתה . עוד יום יעיל הגיע לקיצו..

תגובות

אפרת_זיו
24/09/12 19:08

ברוכה הכותבת וגמר חתימה טובה!

שלמה-ל.
25/09/12 3:32

שלום לכולם!

אני חולה בסרטן הכליה גרורתי במשך 3 שנים, ברוך השם שלא יהיה יותר גרוע, מצבי הוא סטטי!עברתי הקרנות ועברתי אישפוזים ארוכים !!

שאלתי היא : לפני מספר ימים נתקלתי בהודעה זאת באתר , "אם עברת ניתוח,כימוטרפיה,הקרנות, לחולי סרטן בישראל זכאים לפיצוי כספי."   בירור לגבי נושא זה באתר זכותי " , ובכן אני יודע שכל אשר מגיע לחברות הללו חייב לחתום על כל מיני מסמכים שאולי בעתיד אפגע מהם (כפי שקרה לחבר שלנו)  לכן אני מעוניין להימנע מכך ולנסות לטפל בנושא זה לבד.

אם כן, שאלתי היא, האם מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי על איזה פיצוי מדובר ואיך מטפלים בנושא זה אל מי אני צריך לגשת? כידוע לכולם יש כספים המגיעים לאנשים מסיבה זאת או אחרת ומאחר ולא מפרסמים את זכויות האזרח הוא פשוט לא דורש את המגיע לו בחוק!!! ולזאת אני לא רוצה להיכלל כאחד מהם, לכן , אני אודה לכל אדם שיכול לכוון אותי בנושא זה

תודה מראש וחתימה טובה לכולם

שלמה-ל.
25/09/12 3:37

אגב, מצטער כנראה שאני נמצא בפורום הלא נכון!!!

אני לא צריך את בעיות קשב וריכוז לכן בכל מקרה אם יש למישהו תשובה לשאלתי אני מודה מראש