מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

האישפוז בתל השומר

כמוניבלוגיםהאישפוז בתל השומרכמעט שבועים באישפוז בתל השומר

07/11/09 19:53
3611 צפיות
כמעט שבועים באישפוז בתל השומר
ערב טוב,
אז ככה אני מאושפזת כבר שבוע וארבעה ימים במחלקה הפסיכוסומטית(ילדים ג')בתל השומר.
כשהגעתי הם ישר נלחצו בגלל המצב הגופני הירוד וגם המצב הפשי....בדרך כלל נותנים לכל מאושפז חדש שבוע בתפריט חופשי..יענו אין תפריט ואתה יכול לאכול מה שאתה רוצה..אבל בגלל שה-BMI שלי היה מאוד קרוב ל-13 הם החליטו ישר לעשות לי תפריט.....לא כ"כ הסתדרתי איתו...לא אכלתי הכל....ביום שני(2.11) היתה שקילה ואז ישיבת דיאטה והם כמובן הגדילו לי את התפריט....המדדים של לחץ דם ודופק על הפנים ממש נמוכים..למרות שאני אוכלת כמעט הכל בתפריט הדופק והלחץ דם לא עולים....יש לי גם בצקות ברגליים בגלל שלפני שהתאשפזתי לקחתי המון לקסעדין ואז הפסקתי לגמרי אז זה גרם לי לבצקות.....הרופאה נתנה לי פגלקס(משו טבעי נגד עצירות)כדי שהמים יצאו מהגוף וגם כדי שלא תכאב לי הבטן מהעצירות. הבצקות מתחילות לרדת לעט לעט ברגליים, היום אחרי שבוע וקצת של בצקות חמורות כואב לי הרבה פחות.

אין לי כ"כ מצב רוח והיום לא אכלתי כמעט כלום...אני כ"כ מפחדת לעלות במשקל פשוט לא מסוגלת לעלות במשקל...אז צמצמתי היום בטח גם מחר אצמצם.
הדבר היחיד ששימח אותי היום שאמא וחבר שלה הפתיעו אותי ובאו לבקר אותי...סוף סוף כמעט אחרי שבועיים סגורה בבניין יצאתי לחצי שעה לנשום אוויר.

פרופ' שטיין(המנהל של המחלקה) ביום הקבלה שלי למחלקה החליט שתהיה לי השגחה של שעתיים אחרי כל ארוחה..בגלל שבגיל 13 באישפוז הראשון היתי מקיאה(עכשיו אני לא מקיאה אבל הוא לא רוצה לקחת סיכון)הוא אמר לי שאם ב-27.11 הבדיקות יראו שאני לא מקיאה והצוות לא ידווח שהקאתי אז הוא יוריד לי את ההשגחה לשעה...אני  כ"כ מחכה לזה כי אין  לי זמן לעצמי בכלל....אפילו להתקלח אין לי זמן אני מתקלחת ב-6 בבוקר כי זה הזמן היחיד שיש לי בלי השגחה.
הוא גם  אמר לי שאם המצב הבריאותי שלי יהיה יציב אז אולי עוד שבועיים אני אצא לסופשבוע ראשון....אבל אם אני ארד או לא אעלה בשבועיים הקורבים אני לא אצא....הפחד מעלייה יותר חזק מהרצון לצאת הביתה.
יש לי פסיכולוגית מקסימה אבל עדיין אני נורא נורא מפחדת לעלות.
אני אעדכן אחרי השקילה ביום שני..מקווה שיעבור בשלום.
שיהיה לכולם שבוע מקסים.

תגובות

מיכל-אפק
07/11/09 20:46

ורוניקה

טוב לשמוע ממך,
שמחה שהתאשפזת ומטפלים בך.

החודש הראשון באשפוז בדרך כלל קשה,
לוקח זמן להסתגל למקום, לתפריט, לחברה, לנהלים...

מה את עושה במהלך היומיום -  לומדת?

ואיך זה שאת מצליחה לצמצם?
האם לא משגיחים עליכם בזמן הארוחות???

שיהיה לך אשפוז מוצלח,

מיכל

ורוניקה
07/11/09 23:43

היי מיכל,
מהבוקר עד 12 וחצי לומדת...בין לבין יש גם טיפולים קבוצות, מחקרים.
בטח שמשגיחים....אבל הנהלים פה קצת שונים מהמחלקה של ד"ר גור.
את חייבת לערוך את כל האוכל שיש לך בתפריט ואם את לא מסיימת משהו את מחכה לסוף הארוחה..ואז רושמת מה ערכת....והמדריכות מסמנות בסוף בעיגול אדום מה לא סיימתי או לא אכלתי בכלל ואז ביום שני אחרי השקילה יש ישיבת דיאטה ומחליטים מה לעשות.
תודה רבה לך מיכל.

מורמור
08/11/09 16:47

ורוניקה

כולנו יודעים כמה לא פשוט להיות באשפוז

כל הכבוד לך על האומץ ועל הכוח הזה להתמודד מול הקשיים שניצבים מולך

מאחלת לך המון המון בהצלחה, הרבה בריאות

ותמשיכי לעדכן אותנו :)

ורוניקה
08/11/09 22:24

היי מורמור,
תודה רבה על העידוד!! וכמובן שאני אמשיך לעדכן...זה עושה לי טוב.

ורוניקה
ורוניקה
חולת אנורקסיה מזה 6 שנים מטופלת במרפאה להפרעות אכילה ברמבם, כרגע מאושפזת בתל השומר