חוט שדרה
מנהלי קהילה
מובילי קהילה
פרייקט "חגורת בטיחות"
"Click it or ticket-חגור או קבל קנס"-מדובר בקמפיין לאומי לבטיחות בארה"ב שנערך במטרה לבלום את שיעור הנפגעים והנהרגים בתאונות דרכים כתוצאה מאי חגורת חגורת בטיחות
מטרת הקמפיין היא הגברת מודעות בנושא חשיבות חגורות בטיחות והפעלת סנקציות על אלה שבוחרים לא לחגור. עד 6 ביוני, יוקמו איזורי אכיפה ומחסומים בכל רחבי ארה"ב במטרה לעצור אלה שנוהגים לא חגורים.
כמה מדינות בארה"ב השתמשו בכוחה של מדיה חברתית דוגמת אתרי אינטרנט כמו Facebook (פייסבוק) ו-Twitter (טוויטר) כדי לעזור להפיץ את המסר. מספר מדינות הציבו מודעות על משחקי וידאו, בעוד שאחרות השתמשו במדבקות, כרטיסי מתנה וקופונים שהופצו בכל רשתות של מזון מהיר וחנויות פופולריות כדי למשוך תשומת לב.
למרות שכיום 84% מהציבור האמריקאי משתמש בחגורות בטיחות, 55% מכלל ההרוגים בתאונות הדרכים בשנת 2008 היו לא חגורים בזמן התאונה. נתון זה עולה אף יותר בזמן נהיגת לילה. בין 12000 נוסעי הרכב שנהרגו בשנת 2008 בתאונות דרכים בלילה, 2/3 מהם לא חגרו כלל חגורות בטיוחות.
פרסומת שאולי תגרום לכל אלה שאינם חוגרים להבין את חשיבותה של חגורת בטיחות ברכב
מתוך-HealthDay News
תרגום ועריכה: אנה רייזמן