מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

סרטן שלפוחית השתן

מנהלי קהילה

דר-דניאל-קייזמן
דר-דניאל-קייזמן
ד"ר דניאל קייזמן, מנהל היחידה לגידולי דרכי השתן במערך האונקולוגי במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב). מומחה ברפואה פנימית, אונקולוגיה רפואית, ובאונקולוגיה של הערמונית, שלפוחית השתן, כליות ואשכים. בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחה ברפואה פנימית ובאונקולוגיה רפואית במרכז הרפואי תל אביב. התמחה בגידולי דרכי השתן במרכז הסרטן המוביל ג'ונס הופקינס בארצות הברית. חבר באיגודים אונקולוגיים בארץ ובעולם, הינו חוקר ראשי במחקרים בסיסיים וקליניים רבים ושותף במחקרים בינלאומיים בתחומי סרטן הערמונית, כליה, כיס השתן ואשכים. מחקריו פורסמו בעיתונים רפואיים מובילים והוצגו בעשרות כנסים בין לאומיים.
כמוניסרטן שלפוחית השתןמדריכיםוידאו קאסט: גיל המעבר - תסמינים, אבחון ואיך ניתן לטפל?

וידאו קאסט: גיל המעבר - תסמינים, אבחון ואיך ניתן לטפל?

פרק חדש של "נשמע כמוני", והפעם - ד"ר נועה חובב בשיחה עם ד"ר הילה קורח על גיל המעבר ותסמיניו, וכן על טיפולים רפואיים לא הורמונליים חדשים יעילים ביותר


 

גיל המעבר הוא שלב טבעי בחיי האישה המציין את סיום המחזור החודשי והפוריות, ומתרחש בדרך כלל בין הגילאים 45 ל-55. התהליך מלווה בתסמינים כמו גלי חום, שינויים במצב הרוח ויובש בנרתיק, ונגרם עקב ירידה ברמות ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון.

ד"ר נועה חובב, מומחית ברפואת משפחה ורופאת גיל מעבר, התארחה בפרק חדש של "נשמע כמוני" ,לשיחה אופטימית עם ד"ר הילה קורח על תסמיני גיל המעבר.

בין השאר הסבירה ד"ר חובב באילו גילאים מתחילים תסמיני גיל המעבר? מהם התסמינים? ומהו התסמין השכיח ביותר? אילו טיפולים רפואיים קיימים לתסמינים? על ההשפעה של גלי החום על איכות חיי האישה ומשמעותם הרפואית, על חשיבות הפניה ליעוץ רפואי וכמובן - מהם דרכי הטיפול? אילו טיפולים חדשים שאינם הורמונליים קיימים היום?